Sneakers!

Sneakers for spring

Liker du dem sporty, comfy, casual eller chic? Du finner dem av alle slag hos Trendsales! Jeg blir stadig fristet, men som jeg skrev i går så har jeg ikke mer plass til flere i min skopark, ikke at jeg har ufornuftige mengder, men jeg kjenner mine begrensninger. Det betyr ikke at jeg ikke beundrer dem på andre, i butikker og på bilder. Jeg har plukket ut noen favoritter hos Trendsales og skal selvsagt dele dem med dere.

Jeg elsker mine sorte Sky Hi fra Nike, hvem skulle trodd at kilehælsneakers kan funke? Jeg liker det i alle fall, og syns disse grå Nike Sky Hi er utrolig fine. Ellers digger jeg disse lyseblå Nike Air Max, det er ingen hemmelighet at Air Max er mine favoritter fra Nike, de er freshe og ufattelig gode på foten. Fra Adidas fant jeg disse klassiske Adidas Originals ZX 8000 og Adidas Originals ZX 100. Og sist, men ikke minst et par sykt fine vinrøde fra New Balance. Her kan man virkelig gjøre et kupp på ubrukte/svært lite brukte sko!

Du finner flere vårkupp på Trendsales, både nytt og secondhand. Jeg anbefaler alle å melde seg på nyhetsbrevet, det er spekket med herlig inspirasjon til enhver sesong.

God miljø- og motebevisst shopping!

I samarbeid med Trendsales

7 comments

  1. Så mange fine joggesko hos Trendsales! Jeg har selv akkurat bestilt meg Nike LunarElite Sky High i grått og svart, og gleder meg veldig til å få de i posten🙂

    1. Ja, det er helt utrolig! Ser at mange kjøper på impuls og så vil dem selge dem igjen uten å ha brukt skoene, men det er jo fint for andre som kan få dem til en billigere penge🙂
      Nice, de hadde jeg ikke hørt om, gleder meg til å se dem på deg da😉 Og fortell gjerne hvordan de er på, de ser veldig behagelige ut.

  2. Jeg liker en blanding av de du beskriver øverst, må ha litt av alt😉 Ingen av de på bildene er helt meg, men absolutt fine

Legg igjen en kommentar

