Jeg ♡ våren

20140402-155840.jpg

Våren er her! Og jeg er fortsatt her, med kulemage og det hele. Jeg forsvant visst inn i en permisjonsboble som egentlig bare har bestått av forberedelser til miniens ankomst, div kontroller, turer med Chaplin og soving. Jeg har hørt rykter om at man skal sove mens man kan, og det rådet har jeg virkelig tatt til meg. Jeg har aldri vært god på å sove på dagen, men nå har jeg tvunget meg til å bli en mester i tvungen formiddagslur. Jeg er fortsatt ikke helt lei av ventingen, plagene mine har ikke vært av den verste sorten og jeg forstår at både lege, jordmor og andre sier at det ser ut som jeg og kroppen er skapt for dette. Det har nok hjulpet godt med jevnlig manuellterapi, trening og et godt utgangspunkt til å begynne med. At det likevel er en belastning, det er det ingen tvil om, det blir tyngre for hver dag som går og det blir nok fint å få babyen i armene i stedet for i magen. Jeg gleder meg så masse til å møte den lille skapningen. Det er både litt rart og fint å tenke på at han snart er her, termin er om 9 dager, og innen 3 uker så er ventetiden garantert over. Hurra!

At vi nå har gått inn i april med våren som følge er så herlig, nå kan jeg nesten ikke vente til gradestokken stiger. Det var som å vinne gull i et eller annet da vi kunne pakke bort vintersko og varme gensere. Nå er det bare vårklær som gjelder for min del, så får det heller bli lag på lag til temperaturen tar seg opp. På gangen står sneakersene linet opp, og jeg må bare innse at jeg foreløpig har nok av dem. Hvis du ikke føler du er mettet og drømmer om et par freshe sko til våren så skal jeg komme med et lite sneaker-tips i morgen, stay tuned!

Ha en nydelig vårdag, håper solen skinner på deg ♡

 

 

8 comments

    1. Takk snille deg!! Navnet får dere nok vite når han kommer😉 Vi bestemte oss for deler av navnet veldig tidlig, og nå har vi hele klart.
      Manuellterapi er som fysioterapi forresten, slik jeg har forstått det er en manuellterapeut en fysioterapeut med mastergrad hehe. De kan knekke også, det gjør ikke vanlig fysio. Veldig bra er det i alle fall!

Legg igjen en kommentar

