Bleiekunst og blå kaker

babyshower

I går kveld var jeg så klar for å ligge på sofaen og bare hvile meg etter å ha laget og spist middag, men det skulle jeg visst ikke få lov til. Kjæresten skulle ut en tur og ikke mange minutter etter at han dro ringte dørklokken. Utenfor stod det en gjeng med jenter med blå ballonger, gaver og altfor mye godis. Lite ante jeg at kjæresten hadde ryddet og shinet opp første etasjen mens jeg lå på sofaen i andre og så på TV. De fine venninnene mine hadde nemlig stelt i stand og organisert babyshower for meg! Og med ett var huset fullt, kakene og godisen stod på bordet og jeg stod fortsatt der i halvsøvne med hakeslepp. Til de grader overrasket og ufattelig glad. Jeg koste meg utrolig masse og som dere ser er både minien og jeg skjemt bort med nydelige gaver. Nå sitter jeg igjen med fine minner etter en kveld med skravling, latter og seriøse mengder kaker og sjokolade. Og dere, sjekk ut motorsykkelen laget av bleier, woot woot!

Takk jenter, dere er best ♡

7 comments

Legg igjen en kommentar

