Nytt liv

20140320-101942.jpg  #selfies det siste året

I morgen, fredag, tar tilværelsen en ny retning. Tenk snart får vi se vår lille gullklump, jeg er sikker på at han er verdens vakreste ♡ Det er fire små ting igjen på listen min over ting jeg må handle inn før mini kommer. Rundt omkring i huset står det all slags utstyr som  levner liten tvil om at det flytter inn en liten person om ikke så lenge, og navnet på denne lille karen er endelig klart. Jeg håper han holder seg litt til inni magen og vokser seg sterk slik at jeg først kan bruke litt tid på å forberede meg på å bli mamma, på venner og familie, huset og ikke minst unne meg litt egenpleie. Samtidig tør jeg ikke å planlegge for mye, lillegutt kan jo finne på å komme før 11. april, kanskje han til og med kommer litt etter. Jeg er i alle fall passert 37 uker, det er litt over 3 uker til den magiske termindatoen og fra og med fredag er jeg i permisjon.

Dere, det føles helt uvirkelig. Det siste året har egentlig bestått av en rekke begivenheter som har gitt livet ny mening. Fytti, jeg er heldig! Samtidig så er det også så godt og betryggende å vite at livet kan være slik. Dere som har fulgt meg lenge vet at 2011 ble et vanskelig år på flere måter, og det er fint å se at alt faktisk kan bli bra igjen, til og med bedre.

Drømmer går faktisk i oppfyllelse, yey!

Nå skal jeg inn på Trendsales og finne godsaker til månedens innlegg. Ha en fin torsdag ♡

12 comments

  1. Masse lykke til med den nye tilværelsen som står for dør!

    Hadde vært koselig med noen innlegg om babyutstyr og slikt! Hvordan seng og vogn har dere valgt? Hvor har de fine babyklær?

    Håper du får noen uker hvor du kan slappe av og samle krefter til lillemann kommer! Gøy dere har navnet klart🙂

    1. Tusen takk! Permisjon er gull verdt kjenner jeg🙂

      Hmm, jeg vet ikke helt om jeg kommer til å skrive så mye om babyutstyr og slikt da dette ikke er en mammablogg og jeg ikke vil gi gratis reklame i hytt og pine hehe. Dere kommer nok til å få se noen glimt fra både miniens utstyr og antrekk antar jeg, men noe direkte omtale vil jeg ikke gi med mindre det inngår i en avtale. Men hvis det er noe du eller andre lurer på så svarer jeg selvsagt😉

  2. Så glad på dine vegne Luisa🙂 Ønsker deg masse lykke til som mamma! Du kommer til å bli helt fantastisk som mor, det er jeg sikker på!🙂

Legg igjen en kommentar

