Vårlige tanker

20140311-131424.jpg

I dag måtte jeg ta på meg solbrillene! Forrige uke feilet jeg stort som dere ser, solen var oppe og da jeg skulle ta selfies mens jeg ventet på bussen så ble det jo bare mysing. Denne uken er altså solen tilbake, hurra for lysere tider og vår!

I år betyr vår noe helt nytt for meg og mine. Å telle ned til påsken betyr plutselig å telle ned til å føde, det er en skremmende tanke. Samtidig så betyr det også å telle ned til å endelig få holde min lille skatt, se hvordan han ser ut og bli kjent med han på en helt ny måte. Det er en uvirkelig og vakker tanke. Det er så rart å ha noe så stort å se fram til, noe som er helt selvforskyldt, men som man ikke har noen kontroll over. Hvem vet når han bestemmer seg for å komme, hvordan det blir, hvordan livet etterpå blir. Jeg gleder meg ♡

En ting jeg vet er at på denne tiden av året pleier man som regel å se fram til noe, alt fra lengre dager til planlagte ferieturer. Noen skal kanskje på festival og se Outkast (gjett om jeg er misunnelig). Jeg vil gjerne vite hva dere ser fram til, fortell fortell!

15 comments

  1. Tror sola er der når den er borte her, og motsatt for tida altså! Jeg lever gentlig mest i nuet, men bestilte meg akkurat noen dager i Oslo i sommer =) Så gleder meg til å besøk venner og familie der, flere år siden sist faktisk

  2. Fikk skikkelig vårfølelse idag også:) Angret på at jeg ikke tok på meg linser og lånte noe solbriller fra søsteren min.

    Kan skjønne at du gleder deg og har mye å se frem til med tanke på en ny verdensborger skal komme til🙂

    Jeg gleder meg litt til å bli ferdig med alle eksamene før mai måned så jeg kan ha 2års praksis. Blir nok mye å gjøre dette året med praksis,men hvis jeg er heldig kommer jeg på samme bibliotek som jeg var på i fjor. Det er noe spesielt når våren er på anmarsj ,at ting automatisk ser litt lysere ut. Håper bare at det «uværet» og snøen tilbakekomst som er meldt er noe tøys:) hehe

  3. Så fin du er! Jeg ser frem til barnedåp om to uker, jeg ser frem til å ordne terrassen. Jeg ser frem til Rhodos i mai… Mye fint å glede seg til.

  4. Jeg husker for 3 år siden at jeg telte ned for akkurat det samme. Nå etter det året så har månedene mellom februar og april vært ganske spesielle for meg. Jeg kjenner enda den gleden over at sommeren kommer, men også spentheten jeg følte det gangen🙂

  5. vår og positivitet, altså.
    selv ser jeg fram til å være ferdig med vgs. til å sleike litt sol. til å se McFly og familie (jeg også i påsken hurra for påske!)

  6. Våren gjør så mye med humøret! Deilige våren, og hurra for lysere tider, selv om jeg ser frem til en påske med masse snø på fjellet og snowboardkjøring😀 Noe jeg ikke har fått gjort på mange år pga sykdom😦 Gjett om jeg gleder meg. Kan tenke meg du har blandede følelser både på godt og vondt, men kanskje mest gode tanker, håper jeg🙂 Ser veldig frem til påsken, og så får jeg glede meg til sommeren der i fra. Har ikke så mye planer enda, men skal i hvertfall feire skeive dager i Oslo med masse venner, stavernfestivalen må jeg på, da jeg er stor fan av Lars Winnerback. Ellers håper jeg å få med meg ØYA i år også og kanskje enda en festival #megaltså

  7. Ååå! Så fine bilder av deg! Og så fine farger! Hmm, jeg skal mest sannsynlig til Miami og New York i sommer! Så det gleder jeg meg maks til😀 Men så blir det uansett fantastisk med litt varmere vær her hjemme!🙂 Og tenk at du snart skal bli mamma.. Du kommer til å kle den rollen så godt😀 Håper du fortsetter med bloggingen🙂

  8. Åh! Så spennende.😀 Kan tenke meg du gleder deg. Jeg personlig ser skikkelig frem til den dagen de rosa blomstene på alle kirsebærtrærne rundt omkring begynner å vise seg.🙂 Synes de er så enormt vakre, og de skaper alltid en skikkelig fin vårfølelse hos meg.🙂

  9. Så fin du er! Jeg kan tenkte meg du gleder deg til å se den lille snart, så utrolig spennende!🙂 Ja, det var deilig å kunne ta på solbrillene igjen🙂 Jeg og kjæresten bestilte tur til Barcelona for noen dager siden, vi drar i sommer! Det gleder jeg meg masse til❤

  10. Du har en kjempe spennende tid framfor deg…
    Vår er en fantastisk tid, men skjønner at den for deg er ekstra spesiell i år! OG det vil den bli i alle år fra nå…

Legg igjen en kommentar

