Le strade di Milano

MFW2014VogueFoto: Vogue

MFW2014ElleFoto: Elle

MFW2014Harpers Foto: Harper’s Bazaar

Etter å ha vært i London så måtte jeg ta turen til Milano (I wish!). Snakk om omveltning! Fra casual-inspirerte antrekk til stilletter og utrolige kreasjoner. Alt er mer chic og ekstravagant, men det overrasker meg egentlig ikke. Man ser også at aldersgjennomsnittet er noe høyere blant fashionistaene i Milano, men det er kanskje ikke så rart det heller da dette nok er en av de eldste motebyene vi har. Jeg har plukket ut mine favoritter, denne gangen har jeg falt for fargene, kombinasjonene og lekenheten.  Man ser ikke de modneste damene eller de mest ekstravagante kreasjonene her, ikke at jeg ikke lot meg imponere og sjokkere av dem.

Neste gang sees vi i Paris (I wish!), og mulig jeg tar tidsmaskinen tilbake til NY etter det.

Ha en fin torsdag ♡

2 comments

Legg igjen en kommentar

