Den simple hverdag

The Look

Et simpelt hverdagsantrekk bestående av kule boyfriend jeans, en stram hatt, rosa (men langt fra sukkersøt) topp, freshe sneakers og en frakk. I like it!

I disse dager flommer det over med oppdateringer fra moteukene rundt omkring i verden, og skal jeg være ærlig så er det ikke bildene fra catwalken som fenger meg aller mest, men alle street style bildene av fashionistaene på vei til og fra visningene. Jeg elsker variasjonen! Alle prøver å overgå seg selv, for ingen vil være en kopi av noen andre. Noen stiller opp i kunstneriske kreasjoner, noen i søte kjoler og andre går for en mer avslappet og kul stil. Det er virkelig et galleri av stilarter, og rett og slett en fest for øyet for den som interesserer seg for slikt.

Jeg har lagt min elsk på sistnevnte. Et slikt antrekk kan man kjøre hvilken som helst dag i uken. Man kan fremdeles gå for stiletter, men sneakers er tingen for meg nå. Det har kanskje med at jeg for tiden må tenke mer praktisk og behagelig, slik er det med voksende kulemage.

Antrekket har jeg plukket ut blant mange favoritter hos Trendsales, og anbefaler alle å ta en titt for der kan man virkelig gjøre kupp. Og visste du at mange også driver med byttehandel på Trendsales? Det vet du nå!

Tuddelu ♡

5 comments

  1. Helt enig med deg! Selv om cw kan være morsomt å se på, så kunne jeg vel ikke akkurat tenkt meg så mye av det de viser der.. Elsker skoa!!

Legg igjen en kommentar

