Enda et år

20140215-171824.jpg

Jammen er jeg plutselig 28 år, ikke at jeg føler meg eldre på noen måte. Kulemagen er jo noe nytt denne bursdagen, det er også den morsomme akrobatikken som tydeligvis foregår der inne.

Den beste gaven hvert år er at jeg føler meg så heldig, og jeg er så takknemlig for alle flotte mennesker jeg har i livet.

Dagen min har vært full av ting som gjør meg glad: Amerikanske pannekaker til frokost, masse kjærestekos, å ligge på sofaen og kjenne/se at magen bumper opp og ned, babyshopping med mamma og pappa, litt mer avslapping og nå står middag og kake hos foreldrene mine for tur.

Jeg er en glad bursdagsjente ♡

7 comments

Legg igjen en kommentar

