I die!

Ja, noen ganger så blir man litt sånn Rachel Zoe. Jeg blir i allefall litt sånn noen ganger, noen ganger blir jeg litt verre, litt verre i den forstand at jeg blir litt koko. Litt sånn koko at man kribler i hele kroppen, biter tennen sammen og får fram et halvkvalt «Iiiiiiiiiiiiik!». Sånn at kjæresten som sitter ved siden av i sofaen får seg en støkk og tror at noe er fryktelig galt, blir litt irritert, men samtidig lettet når han ser at man bryter ut i smilelatter etter det skremmende anfallet. Som det absolutt ikke er noe skremmende ved. Det er bare ren kjær glede. Og alt over en veske, ja, selv jeg kan blir utrolig glad for en veske. Vi har det jammen godt som kan bli så glade, bare for en veske. Jeg vant nemlig drømmevesken fra Cala & Jade hos den vakre inspirasjonskilden Intodust! Fantastisk norsk design, Gumma, kom til meg, jeg skal bære deg med stolthet ♡

calajade1blomsterandconcrete2 blomsterandconcrete3purple-velvet3purplevelvet2 Foto: Cala & Jade

De nydelige damene på bildene er faktisk to av mine favoritter og de står bak fantastiske Intodust. Har du ikke vært innom bloggene deres så vet du hva du har å gjøre!

Takk Celine og Viktoria ♡

9 comments

    1. Takk fine Avin, mulig den er stor nok til å romme litt babyutstyr slik at jeg kan bruke den når småen kommer🙂
      Det er ikke så lenge til nå, i dag er det 8 timer til termin, det går skremmende fort! Vi gleder oss❤

  1. Gratulerer med kjempefin veske❤ vel fortjent! Det er rart hvordan en veske kan lyse opp hverdagen og gjøre livet et par hakk lettere, hehe..vi fashionistaer er rare !😉 Ønsker deg en nydelig dag! Klem

Legg igjen en kommentar

