Baderomsdrømmer

Å ja, det er ikke bare baby som opptar meg for tiden (lyvekryss), vi holder nemlig på å pusse opp badet vårt, og da må man vel presse inn litt baderoms drømmer også. Utformingen på badet har vært bestemt lenge, i alle fall inni hodet mitt. Heldigvis har jeg en mann som ofte liker det samme som meg. Badet vårt er lite så vi må tenke smart, både når det gjelder utforming og innhold. Jeg liker det litt enkelt selv, men piffer gjerne opp med friske farger. Og hvor finner man inspirasjon mon tro? En plass hvor man finner det meste, nemlig på Trendsales!

Time For A Bath
Nomess Copenhagen: Balsabox
Present Time: Badeand
Hay: håndkle

 

Mitt samarbeid med Trendsales fortsetter inn i det nye året og jeg gleder meg til å fortsette å vise dere mine månedlige favoritter.

Ha en fin helg ♡

6 comments

Legg igjen en kommentar

