Ciao 2013!

Ja, så er det på tide å ta endelig farvel med året som gikk her på bloggen, vi er jo tross alt langt uti januar allerede. Minnene og bildene har vi heldigvis for alltid ♡

2013 del 2

20140128-133149.jpg

I juli feiret vi lillebror som ble 18 årnøt sommer og ferien med kjæresten og så jobbet vi for harde livet i huset vårt. Sommerferien kunne ikke blitt bedre med masse sol, jordbær og bading. Så ble jeg overrasket med en fantastisk tur til nydelige Paris. Den fineste, beste og mest minnerike ferien vår noen sinne. Jeg ble fridd til av verdens herligste mann – på en fortauskafé med utsikt mot Eiffeltårnet fikk jeg den fineste kjærlighetserklæringen jeg kunne forestilt meg ♡

20140128-133209.jpg

I august fikk vi vite at vi ventet en liten baby og dermed ble lykkeboblen enda større. Tenk så masse fantastisk på en gang! Så kom også graviditetsplagene, verst var kvalmen fra morgen til kveld, men lykken var ikke mindre av den grunn. Og like vanskelig var det å holde på den lille hemmeligheten vår. La Mar ble også 3 år, hurra!

20140128-133219.jpg

I september fortsatte hemmelighetstralten, i alle fall en liten stund til. Så slapp vi nyheten for våre nærmeste, og lykken ble større. Kjæresten og Chaplin dro på jakt, jeg hadde kvalitetstid med familien min og tok en siste dans med Kaizers Orchestra. Graviditetsplagene avtok noe mot slutten av måneden, og vi fikk endelig flyttet inn i huset vårt igjen etter en lei vannlekkasje i sommer.

20140128-133229.jpg

I oktober fortalte jeg dere om lillegutt i magen, og jeg ble overveldet av all den kjærligheten jeg fikk av dere i form av gratulasjoner. Dere er virkelig herlige mennesker! Jeg fikk også vært til stede da Den store bryllupsfesten ble arrangert i Stavanger, en veldig fin messe som ga masse inspirasjon til det fremtidige bryllupet. Og for å ikke glemme Leila Hafzi visningen i Domkirken, det var en magisk opplevelse.

20140128-133239.jpg

I november var det svært stille på bloggen, jeg var hovedsakelig opptatt av å innrede hjemme. Egentlig følte jeg at november fløy forbi uten at jeg fikk så mye som sagt hei, men det gjorde jo ingenting for etterpå var det jo jul!

20140128-133251.jpg

I desember tok verden farvel med en stor helt, og det ble vårt ansvar å bære videre de flotte drømmene om en bedre verden. Da våknet La Mar til live igjen og jeg fikk endelig vist dere bilder fra mitt vakre Paris og huset vårt fikk på seg julestasen. Og selv om jeg hadde gledet meg i hjel til jul så var ikke samme julestemning på plass. Jeg prøvde alt, pynting, baking, julemusikk og så videre, men det var nok denne babybobla som tok overhånd, men noen dager før jul kom jeg endelig i stemningen og delte det med dere. Julefeiringen var aldeles fin og dagene som fulgte nøt jeg til det fulleste. Så var det plutselig 2014 – Ciao 2013!

4 comments

  1. Et fint og minnerikt år med mange fine opplevelser og bilder. Og mange forandringer ikke minst! Håper du titter innom oftere og viser mer av huset i år=)

  2. Ikke så lenge igjen til lille kommer nå!🙂 Fint år da – kan ikke si noe på det.🙂 Mitt var også ganske bra igrunnen. Lykke til i innspurten med lillegull🙂

Legg igjen en kommentar

