Hallo 2014!

Godt nytt år fine folk! Hvor ble 2013 av? Selv om det var et begivenhetsrikt år for min del, så gikk det så innmari fort. Og nå har vi altså gått inn i et nytt år, og jeg kan trygt si at 2014 blir et enda mer ubeskrivelig og  begivenhetsrikt år for meg.

Tenkte å ta noen tilbakeblikk på året som gikk. Det var så mye som skjedde, det føles nesten uvirkelig. Både store og små endringer i livet, bare fine endringer. Etter et par utfordrende år på flere måter, så kan jeg ikke være mer takknemlig for et så fint år som 2013.

2013 del 1

20140103-094026.jpg

I januar begynte jeg i ny jobb, det ble mitt steg inn i arbeidslivet for fullt. Det har vært spennende og utfordrende, gleder meg til resten av voksen livet, også til arbeidslivet. Solen skinte i Stavanger, og det måtte selvsagt nytes med kameraet og en fin bytur.

20140103-094121.jpg

I februar ble jeg 27 år! Skremmende og spennende, egentlig helt greit. Jeg fikk også møte mange av dere fine bloggere på Vixen Blog Awards, det var utrolig gøy.

20140103-094139.jpg

I mars skrev jeg teksten Livet er en dans, den leser jeg innimellom, syns faktisk den er veldig fin. Jeg gledet meg også til påskeferien, ikke ante jeg at neste måned skulle bli i overkant spennende.

20140103-094337.jpg

I april feiret jeg Kvinnedagen og mamman min. Så ble vi plutselig eiere av et hus! Og dermed startet drømmen om interiør og oppussing for fullt.

20140103-094551.jpg

I mai feiret vi 24 år i Norge, hurra! Treningssenteret mitt ble kåret til det aller beste og jeg kunne ikke vært mer enig. Så ble leiligheten vår solgtNorge ble feiret på den fineste måten og siste dagen i måneden overtok vi vårt nye hjem.

20140103-094719.jpg

I juni var vi selvsagt i full gang med oppussingen og dermed ble det mindre tid til blogging og slikt. Jeg sa opp jobben min for å finne noe som var mer relevant for meg, og det fikk jeg jo, på samme sted til og med.

Noen høydepunkt fra første halvdel, resten kommer. Det er vel nå det begynner å bli spennende, eller hva? 

8 comments

  1. Så fint at du har hatt et fint år. Vi har hatt et travelt år og et utfordrende år da mamma ble veldig syk, men nå har vi gode håp for 2014🙂

  2. Godt nyttår fine! Høres ut som et travelt, men veldig kjekt år når man leser dette innlegget. Kanskje du vil fortelle litt om jobben din?=)

  3. Også kommer bebis snart hihihihihih åh! Det er så spennende (… jeg er ikke egentlig ivrig på beibis, men når det er noen jeg ‘kjenner’, plutselig, så er det gøy!) Og jeg har vært her gjennom hele året, det er fint, det, hurra! GODT NYTTÅR!

Legg igjen en kommentar

