When you wish upon a star ☆

45137_10152364276145078_130305452_n

Det er noe spesielt med denne tiden av året, julen inntar oss, ferien nærmer seg og så skal vi inn i et nytt år. Annerledes for meg i år, i tillegg til alt, er at hverdagslivet ikke har sluppet tak i meg enda. Magien har ikke bredd seg over meg som den pleier, kanskje fordi hverdagen faktisk er annerledes i år enn tidligere. Hjemme er det jo litt jul, men ting står fortsatt litt på hodet. Spisebordet er overfylt av masse kjøkkenutstyr, men det er fordi kjøkkendrømmen er i ferd med å gå i oppfyllelse (skal vise dere bilder), så det gjør ingenting. Jeg gleder meg likevel som et lite barn til jul, ferie og nyttår.

Jeg vet at på morgenen den 24. skal vi ha en koselig og julete frokost, bare jeg og min kjære for aller siste gang, neste år er vi tre ♡. Jeg skal så plassere meg i sofaen med mine absolutte julefavoritter på TVen, drikke varm gløgg og spise grøt til lunsj. Alt dette skal selvsagt foregå i pysjen, til og med lufteturene med Chaplin. Finstasen får vente til vi nesten får pittelitt dårlig tid. Så skal kvelden feires med deilig mat og våre fine foreldre, beste lillebror og et par til.

Deretter kommer romjulen, den skal bli en forlengelse av julekvelden, mer kos, litt trening, noe husting, men garantert masse kos. Jentefest med drinker (alkoholfrie for min del) og latter, kanskje litt kaffebesøk og tenk hvis det blir barselbesøk? Det er mulig ser dere, men vi får se. Fri blir det i alle fall før det nye året skal ønskes velkommen. En kveld med gode venner og mer latter. Hvis 2013 var i overkant spennende og fint for min del, så er det vel ingen tvil om at 2014 overgår det. Jeg er ufattelig heldig, jeg er heldig som har han og alle de andre ♡

Og vips, der fikk jeg litt julemagi over meg ☆  Det skader heller ikke å se på gamle bilder og høre på denne nydelige sangen

Og jeg fant den fra NRK-sendingen, glem det jeg sa om litt fraværende julestemning!

Psst, ikke glem adventskalenderen til Trendsales.no der du nå kan vinne et lekkert Marc By Marc Jacobs deksel til iPhone 5. Vinneren trekkes på selveste julaften og annonseres på Facebook.

9 comments

  1. Julestemningen strømmer nå når man roer ned og bare nyter det, har jeg hørt. Jeg er ikke så veldig julete og har derfor lite slik stemning, men prøver å finne noe jeg synes er fint med det allikevel da=)

  2. Julestemningen mangler litt her enda, selv om huset har vært julete i snart en uke. Det er noe med spenningen og gleden over det som skjer på selve dagen og i romjulen som trengs. Den lar drøye på seg, så lenge fokuset ligger på så mye annet🙂

  3. Så herlig post med koselige beskrivelser av jula. Håper du har hatt det kjempefint så langt, og ønsker deg ei fortsatt fin jul og eit godt nytt år!!
    God klem🙂

  4. Tilbaketråkk: Ciao 2013! | la Mar

Legg igjen en kommentar

