Mitt Paris ♡

Den følelsen man får når man titter ut av vinduet i taxien og ser Eiffeltårnet for første gang etter å ha landet, den er magisk skal jeg si dere. Paris er en by jeg stadig drømmer om, og det var så utrolig fint å endelig få være der igjen. Turen er nok en av de fineste overraskelsene jeg har fått noen sinne, en av de vel og merke. Å bli fridd til var rimelig fantastisk, og lite overgår å finne ut at man har en liten skatt i magen. Tilbake til Paris, jeg har flere innlegg lagret for jeg har nemlig tenkt å leve litt lenge på denne turen da dette blir den eneste ferieturen jeg kommer til å ha på omtrent ett år. Jeg har blant annet et om shopping, generelt om hvor vi bodde og steder som er verdt et besøk, og et om En perfekt (og romantisk) dag i Paris. Men først litt turistbilder, er du i Paris for første gang ville jeg ikke gått glipp av klisjeene, de er rimelig fine de også.

20131129-215346.jpg Meg og Eiffeltårnet
IMG_2606Meg i EiffeltårnetIMG_2617Utsikt fra EiffeltårnetIMG_2623Utsikt fra Eiffeltårnet IMG_2624Triumfbuen sett fra Champs Élysées

Voilà!

10 comments

  1. Jeg blir litt misunnelig når jeg ser bildene dine ❤ Jeg elsker Paris, og glemmer aldri første gangen jeg kom til byen 17 år gammel. Jeg forelsket meg der og da hodestups i byen,. og siden har jeg alltid ønsket meg tilbake 😀

  2. Tilbaketråkk: Ciao 2013! | la Mar

Legg igjen en kommentar

