Gjenforent!

20131209-101155.jpg

Endelig. Du og jeg, La Mar. Gjenforent. Med et fem uker gammelt bilde, har vært dårlig med selfies i det siste ser jeg.

Først: Jeg har det kjempefint, lille søtasen i magen har det kjempefint, huset har det kjempefint og livet er kjempefint.

Jeg trengte bare litt pause, det var så masse annet. Jeg har egentlig ikke hatt det så fryktelig travelt, men noen ganger er det bare slik at hodet er et annet sted, og hendene vil fikle med andre ting enn tastaturet (ikke tenk koffert da dere). Men nå klør det igjen. Som de sier, jeg klør i fingrene etter å skrive, og det blir jeg så klart fryktelig glad for. Jeg er jo glad i både bloggen min og dere.

Så da gjenforenes vi, bloggen og meg, bloggen og dere, dere og meg ♡

Siden sist har småens garderobe vokst betraktelig, godt at plaggene er så små at de fortsatt bare rommer 2 bæreposer og et stort handlenett fra OBS. Greit å arve klær fra en litt eldre kompis, og så har det selvsagt vanket litt gaver. Og det er ikke bare garderoben hans som har vokst, det har magen min også. Den som hadde blitt mindre, men kan ikke annet enn å elske babyhumpen min ♡

Huset kommer seg hver dag. Kjøkkenet skal snart få på seg stasen (flisene, og de er så fine), gleder meg! Badet skal bli nytt på nyåret, om få dager henger vi opp lampene over spisebordet og eskene blir tømt en etter en. At ting tar tid, ja det har jeg aldri vært i tvil om, men at ting faller på plass og blir ferdige er like sant.

9 comments

  1. Velkommen tilbake! Jeg er så glad på dine vegne at du og babyen, og alle sammen har det så fint! 🙂 Jeg må si jeg er litt verpesyk selv, men må nok vente noen år til for min del, i hvertfall til jeg er ferdig med studiene.. haha!

  2. Tilbaketråkk: Ciao 2013! | la Mar

Legg igjen en kommentar

