Mandag og bloggbursdag!

20130902-083247.jpg

Mandag, grå himmel, våt asfalt og trøtt jente. Hei hei! Det var ikke meningen å forsvinne i nesten en måned, men jeg har vært opptatt med en liten hemmelighet. Når tiden er inne skal dere få vite hva denne lille hemmeligheten er. Tusen millioner takk for alle fine gratulasjoner for forlovelsen, lykken blir alltid større når man deler den med andre ♡

Huset vårt er snart innflyttingsklart og kameraledningen er funnet så snart kommer det masse Paris bilder og tips. Drømmer meg tilbake hver eneste dag, nesten like mye som jeg drømmer om å bo i mitt eget hus.

Jeg savner fine sommerdager med tørr asfalt som på bildet over, men jeg tror vi må innse at høsten har kommet til Stavanger. I går hadde forresten La Mar bursdag, min kjære blogg ble hele 3 år, hurra!

12 comments

  1. Awww, du vet hva jeg automatisk må tenke. Hus, forlovelse og… 😛 Gleder meg til å høre å se Paris fra din side =) Btw, de skoa så utrolig freshe ut!

  2. Grattis med bloggbursdag! Gleder meg til å høre hemmeligheten 🙂 Har jeg gratulert deg med forlovelsen (Husker ikke a.k.a ammetåka)? Uansett – gratulerer med forlovelsen også. 🙂

  3. Fint å ha deg tilbake! 🙂 Og gratulerer med forlovelse, hus og bloggbursdag! Glad for at livet smiler til deg – og høsten er jo fin den også da!

  4. Snakk om å pirre nysgjerrigheten du 🙂 Gleder meg til du kommer med nyheten og gratulerer så mye til La Mar – bloggen. Kjempefine sko forresten, nå fikk jeg lyst på nye joggesko!

  5. Tilbaketråkk: Ciao 2013! | la Mar

Legg igjen en kommentar

