Du og jeg ♡

youandme

Paris, kjærlighetens by hvor det oser romantikk og lidenskap på hvert gatehjørne. Jeg har så mye å  vise dere fra den vakre byen. Selv om vi bare var der i noen få dager så fikk jeg slukt så mange fine inntrykk av byen jeg alltid har drømt om, og jeg ble enda mer betatt.

Først vil jeg dele en gledelig nyhet med dere fine lesere.  Min kjære fridde til meg den siste kvelden i Paris, på en fortauskafé i Paris med det lysende Eiffeltårnet i bakgrunnen, og jeg sa selvsagt JA ♡

 

28 comments

  1. Gratulerer så utrolig mye, Luisa! 😀 Har aldri vært i Paris selv, men vil veldig gjerne dra dit en gang ❤

  2. Gratulerer så utrolig mye, så romantiskt da!! 😀 Har utrolig lyst til å til Paris engang jeg også, virker virkelig som kjærlighetens by ❤

    Sv/ Kjempekoslig, håper vi kan få til noe lignende igjen om ikke så altfor mange år! 🙂 Jeg fikk i allefall et flott inntrykk av Mallorca, så har du ikke vært der anbefales det 🙂

  3. Tilbaketråkk: Ciao 2013! | la Mar

Legg igjen en kommentar

