Sommerliv

20130710-213620.jpg

Da er sommeren kommet og det har også ferien for min del. I motsetning til i fjor har jeg tenkt å underholde dere som titter innom bloggen min i sommer, her vil det skje fine sommerlige ting fremover.

Halvveis inni den første ferieuken og jeg kan virkelig ikke klage. Selv om planene for ferien har tatt en stor vending så har jeg ingenting i mot å gjøre det beste utav det. Vi skulle nemli være i full sving i huset, oppussing og hele pakken, men så røk et gammelt rør. Det kan jeg fortelle mer om i neste innlegg, jeg har en haug med bilder fra oppussingen så langt som jeg skal dele med dere. Så nå er planene endret, vi har rett og slett blitt tvunget til å slappe av og kose oss med ferie.

Vi nyter de fine dagene og fyller dem med flotte steder, solstråler, god mat og kvalitetstid. Vi nyter byen vår og hverandre. Chaplin har til og med vært på bytur, noe som er svært sjeldent. Og vi har handlet fine ting til oss selv.

Sommerplaner på bloggen:
☼ Oppdateringer fra huset
☼ Sommerkonkurranse i samarbeid med Trendsales
☼ Innlegg for Festivalbloggen
☼ Oppdatering fra sommerferie og enda mer fra huset

Husk at dere kan følge meg på Instagram @luisafernandadelmar

7 comments

  1. Godt å få slappa av litt når det faktisk er ferie og da, men er jo kjedelig å måtte utsette noe sånt også da! Digger skoa til venstre btw 😉 Kos deg!

  2. Ah – typisk at det dukker opp uønskede situasjoner når man egentlig minst ønsker dem 😉 De er forsåvidt aldri ønsket…

    Det høres ut som du har en ganske bra sommer allikevel 🙂

  3. Tilbaketråkk: Ciao 2013! | la Mar

Legg igjen en kommentar

