Den fineste gaven jeg har fått

luisandres

Den fikk jeg for 18 år siden, akkurat på denne dagen. En gave som var så inderlig ønsket. Jeg fikk endelig min etterlengtede lillebror, og han var perfekt. Han så ut som en ramp fra første stund og mitt ni år gamle hjerte var solgt. Han skulle få alt han ønsket seg og jeg skulle være verdens beste storesøster. Jeg tror jeg lyktes med oppgaven, han er en elsket gutt som får alt han peker på, en veldig fin og til tider plagsom lillebror som er midtpunktet i familien, vår kjæreste skatt. Min bror er den næreste og viktigste av alle, han har et stort hjerte og sjarmerer alle rundt seg. Jeg er heldig som har tre menn i mitt liv som stiller opp uansett hva, min kjære, pappa og lillebror. For man kan vel si at han er en mann nå, 18 år gammel. Han kommer selvsagt alltid til å være babyen i familien (han oppfører seg i alle fall som en til tider).

Gratulerer med dagen kjære lillebror, jeg er sjefen din for alltid selv om du nå er myndig, bare så du vet det ♡

12 comments

  1. Åååh så utrolig koselig og fint skrevet!! Jeg har også lyst på små søsken, men er vel litt for seint å håpe på det nå 😛 Tror ikke to 60-åringer får adoptert mer akkurat, hehe. Mange fine bilder her, morsomt at du har så masse krøller og han stritt hår. Håper det blir en fin feiring av en liten stor mann

  2. Tilbaketråkk: Ciao 2013! | la Mar

Legg igjen en kommentar

