Helt om dagen!

20130618-102842.jpg

@luisafernandadelmar

For på natten må jeg sove. Det er ikke tull en gang, men dagene går i ett. Etter at vi overtok huset har vi ikke hatt en eneste dag med avslapping, vi har sånn ca hatt en dags pause fra oppussing, men that’s it. Ikke syns synd på meg, dere kan heller være imponerte/stolte, haha! Jeg er glad, hver eneste dag ser vi små forandringer og til slutt har vi nok laget oss et veldig fint hjem.

Vi har revet bort tepper og gulvbelegg, plankene under har blitt skrudd fast og vi har skrudd gipsplater for harde livet på veggene. Vårt første prosjekt er andre etasjen, å jadda, en hel etasje bortsett fra et lite bad, skal bli så godt som ferdig før vi flytter inn. Soverommene er klare for sparkling, men før vi henter inn eksperter til å gjøre den jobben, så må et par vegger til få seg nye plater. I går bestilte vi kjøkken så nå får vi enda et prosjekt i hendene.

Dere forstår vel hvorfor jeg har vært så fraværende her på bloggen. Hva er det de sier.. «flere timer i døgnet»? Ja, det hadde vært noe.

Ha en nydelig dag alle sammen ♡

16 comments

  1. Oppussing av hus kan ta tid og man har dessverre bare 24 timer i døgnet. Så fraværet fra bloggen er forståelig:)Lykke til videre med oppussingen:)

  2. Er liksom ikke den samme typen slit når det er sitt eget hus kan jeg tenke meg. Er nok derfor dere er så flinke 😀 Gleder meg til å se noen sluttresultater 🙂

  3. Så flinke dåke er – det blir nok kjempebra til slutt, men det er jammen mykje jobb med oppussing! Gleder meg til og se til slutt korleis det blri! Høres ut som dåke er kjappe då.. vi har budd her i 3 år snart og har kun pussa opp kjøkkenet (og badet er nytt) men no skal vi fortsette snart.. holder på med hagen som ser ut som eit krater.. gleder meg til den blir fin 😉

  4. Det er moro å ha noe å drive med. Se at det går fremover. Skape sitt eget. Gjør det til det man trives med. Skape. Kos deg videre med oppussingen og nyt tiden når dere ENDELIG kan slappe av å tenke – endelig «vårt». Fult og helt!

  5. Tilbaketråkk: Hallo 2014! | la Mar

Legg igjen en kommentar

