Gult er kult

20130605-075458.jpg

Jeg er så all over the place om dagen. Jeg drømmer om å skape noe, leve av lidenskap og arbeide kreativt. Er det mulig mon tro? Først og fremst hadde det vært veldig fint å drømme om noe spesifikt, for nå er det bare en svevende trang som brer seg over hele meg. Ingenting konkret, ingenting å jobbe mot. Men trangen til noe er der, jeg har så lyst til å drive med noe jeg er lidenskapelig opptatt av. Hva skal jeg gjøre? Hva kan jeg gjøre? Jeg har grublet og grublet, og tatt noen valg. Jeg har faktisk sagt opp jobben min, og nå jeg er på jakt etter noe nytt. Noe som enten er mer rettet inn mot det jeg har studert eller noe som er nærmere mine interesser. Jeg er veldig spent og litt redd.

Og så er det huset da, vi er i full gang. Det tok ca 1 min fra overtakelsen var unnagjort til kjæresten min hadde skiftet til arbeidstøy og var i gang med arbeidet. Han er så bra, fin og flink! Jeg har selvsagt tatt i et tak selv, og vi koser oss faktisk med arbeidet. Dagene er lange, men hvert lille tegn til fremgang gjør at det føles verdt det.

En liten oppdatering fra jenta med den gule jakken ♡

17 comments

  1. Lykke til med jobbjakten! 🙂 Tøft å kaste seg ut idet, og forlate det trygge. Det å drømme om noe ja… Drømmer og ønsker gjør mye med en – jeg gleder meg til å sette alle mine drømmer ut i livs! 😀

  2. Oi , så spennende at du er på jakt etter nyt jobb – håper du finner d du leiter etter!! og så kjekt med huset, tenker dåke har nok og henge fingrene i framover ja.. men det er jo så kjekt også! 🙂

  3. Åh, så spennende! Lykke til med jobbjakten! 🙂

    Så moro! Håper vi får se bilder etter hvert? 🙂
    Det er ikke så lenge til jeg og kjæresten min får leiligheten vår, så det blir veldig spennende! 😀

  4. Jeg skjønner så godt hva du mener, og synes det er drittøft, og riktig, at du har tatt steget med å si opp. Selv om det er skummelt så kan det hende det tar deg med på nye eventyr! Og lykke til med leilighetsarbeidet, gleder meg til å se bilder!!

  5. Tilbaketråkk: Hallo 2014! | la Mar

Legg igjen en kommentar

