Trendsales favoritter til hjemmet

yDet er ingen hemmelighet at det er interiør og oppussing som står i hode på meg for tiden (2 dager igjen!) og da er det fint å kunne browse Trendsales på jakt etter mine favoritter. Jeg tok en tur innom Trendsales:Shops  og fant flere av mine favorittmerker innen interiør og jammen skal jeg si, der var det mange godsaker. Over ser dere noen av tingene jeg plukket ut, men det er mye mer der det kommer fra så jeg anbefaler alle å ta en titt. Fine ting til hjemmet eller perfekte gaver, hva en du er på utkikk etter.

  1. Ferm Living Wire Basket
  2. Ferm Living «wine bottle»
  3. By Nord Baby Penguin
  4. Kähler Ora Veggklokke
  5. By Nord Greenlandic Woman
  6. Hay Don’t Leave Me
  7. Kähler Ommagio Vase
  8. Hay Box Box Desktop female

 

Det er også mange fine tilskudd til garderoben hos Trendsales, jeg har sett meg ut et par Nike-sko som kan bli perfekte til sommeren. Jeg har enda ikke fått lagt ut mine annonser, men det skal jeg nok få gjort når flytte-/oppussingkaoset er over. Da skal jeg ta en real runde i garderoben, og jeg er sikker på at jeg finner noen skatter som kan få nye hjem.

Ha en fin uke videre alle sammen!

14 comments

  1. Må nok ta en titt for å finne litt stasj til Hjemmekontoret. Mangler en brevboks å sortere regninger i. Men har ikke funnet noen jeg liker enda. (utenom en fra ikea som mannen syntes var dritstygg og nektet meg å kjøpe)

  2. Whohoo. Håper flyttingen går smooth, flyttet selv i går, men fra et kollektiv til et annet, så blir ikke så mye innredning på meg!

Legg igjen en kommentar

