Når livet plutselig..

20130414-165921.jpg

Ja, dere vet, når livet plutselig gjør en saltomortale. En dag er det slik, og så er det helt annerledes dagen etter. Ok, det er kanskje en liten overdrivelse. Selvsagt kan man oppleve det, men jeg har ikke opplevd akkurat det. Men noe er annerledes, og om litt mindre enn 50 dager blir det faktisk helt annerledes. Vi har nemlig blitt huseiere! Så nå blir det bare oppussing og interiør her på blåggæn, neida. Men det er jo litt gøy da! Plutselig har man et hus som okkuperer tankene. Det skal bli så fint, masse arbeid, men så fint.

Nå ser jeg etter inspirasjon over alt. Jeg ser på farger og strukturer, jeg prøver å se alt for meg. Hvis dere vet om en fin inspirasjonskilde for hjem og interiør, del det med meg!

@luisafernandadelmar ♡

36 comments

  1. Gratulerer så masse!! Det er så kjekt det med oppussing, innredning og interiør-shopping! Vi kjøpte ei leilighet for eit par år sida, men har endå kun pussa opp kjøkkenet – no skal vi snart fortsette med stue, trapper og ganger.. det er jammen dyr og pusse opp – så vi måtte vente litt og spare litt 😉 Lykke til med alt – håper du deler litt bilder og inspo etterkvert! 🙂

    1. Takk 😀 Jeg gleder meg så masse, klør etter å innrede hehe. Det er ikke billig nei, men vi har heldigvis litt å gå på så vi håper på å få gjort masse med en gang. Jeg skal selvsagt dele litt her på bloggen 😉

  2. Hei! lenge siden jeg har vært innom, så gøy at dere har kjøpt dere hus! skal dere flytte langt? (link?) de dagene mens en venter på å overta er såå lange – men veldig kjekt å drømme og planlegge da! Stor klem

    1. Så gøy med ord fra deg 🙂 Vi skal ikke flytte langt hehe, lenger opp på haugen på Tjensvoll rett og slett. Kan sende deg link på facebook 😉 Jada, tiden går fort for tiden så satser på at dagen plutselig er her, men noe drømming og planlegging blir det nok. De fleste vennene våre har kjøpt nye hus i prosjekter så de har måttet vente i opptil flere år hehe, så 50 dager blir ikke mye da 🙂 Klem til deg!

  3. GRATULERER så mye fine du!
    Jeg skal hyle ut om jeg kommer over fine interiørblogger.. Mitt beste tips er egentlig å søke på finn.no. Mange av de flotte husene som selges, har blitt dekorert av interiørarkitekter, og der finnes det mye inspirasjon.

    Lykke til! 🙂

  4. Gratulerer så mye Luisa 😀 Tenk at du skal innrede et helt hus og kan gjøre det akkuart som du vil 😀 Heldige du! Håper du deler litt interiørtips med oss på bloggen 😉

  5. Så spennende da:) gratulere! Er jo en stor forandring og en steg ut i «voksen livet» for å si det på den måten:)

    SV;Får håpe du får gått på en konsert snart:) er jo herlig å være på konsert:)

  6. Tilbaketråkk: Hallo 2014! | la Mar

Legg igjen en kommentar

