Color Block

ImageProxy (1)

Vi går mot lysere og varmere tider, og ofte betyr også det mer farger. Denne uken fikk jeg lov til å velge ut det jeg mener er sesongens it-farger for Trendsales. Og det var lettere sagt enn gjort! Jeg blir betatt av alle fargene som dukker opp over alt, men valget falt denne gang på grått og gult, blånyanser, oransje, rosa, hvitt og sort. Litt lekent og litt klassisk, just the way I like it. Ringene fra Maria Black gir meg hjertebank for tiden så jeg kunne ikke la være å få med den. Hva syns dere?

Trendsales er et online motemarked med kjøp, salg og bytte av klær. Hovedparten av varene er secondhand og jeg gleder meg til å saumfare utvalget. Jeg har bestemt meg for å bli flinkere til å kjøpe secondhand og til å selge unna ting som bare henger til pynt i skapet, så dette samarbeidet blir en god grunn til å sette i gang allerede i dag. En gang i måneden kommer jeg til å servere litt Trendsales-digg her på bloggen, jeg vil jo selvsagt oppfordre mine kjære lesere til å joine meg i en mer miljøbevisst shoppingretning. Let’s do this!

♡♡♡

16 comments

Legg igjen en kommentar

