Kvinnen i mitt liv

430011_10152202302910078_1499496370_n

Det er utrolig fint å titte innom her og se de flotte ordene dere legger igjen. Og det er fint å se at vi er flere i samme båt, vi lurer på hva det skal bli av oss, vi drømmer. Det finnes ulikheter i samfunnet som ikke kan forklares som naturlige, samfunnet vårt er konstruert, noen styrer og noen blir holdt nede. Vi lever i en del av verden der vi lettere kan bryte disse ulikhetene, og vi må tørre å reise oss. Vi må drømme og vi må tro på at drømmene våre kan gå i oppfyllelse, slik legger vi gode stier for kommende generasjoner.

Den viktigste kvinnen i mitt liv, mamman min, har lagt mange gode stier for meg. Hun har gitt meg styrke og mot til å ha tro på meg selv og gå mine egne veier. I dag skal hun hylles og feires!

Gratulerer med dagen mamma ♡

308046_10152572000870078_1709422462_n

♡♡♡

10 comments

  1. Gode ord og fine bilder et vakkert innlegg! Hils moren din fra meg ¨å si gratulerer med dagen og at jeg håper hun hadde en fantastisk dag 🙂

  2. Tilbaketråkk: Hallo 2014! | la Mar

Legg igjen en kommentar

