En hvilken som helst fredag

20130405-191841.jpg

20130405-191825.jpg

Ja, og da skal man ha på seg flanellsskjorte (check), glede seg til helg (check) og spise noe digg (rekemiddagen står snart klar).

Man skal jo ta noen sjanser her i livet, prøve nye ting osv. Akkurat nå er det ikke snakk om noen drastiske greier altså, men jeg vil fortelle dere at La Mar har fått nye venner. På mandag kommer et innlegg som er skrevet i samarbeid med en utrolig klok dame, det handler om kvinner og jeg gleder meg til å dele det med dere. Videre har det oppstått søt musikk mellom bloggen og motemarkedet Trendsales, jeg får blant annet muligheten til å bidra til deres nyhetsbrev av og til og holde konkurranser for dere. Jeg har tidligere vært veldig forsiktig med å inngå samarbeid, men dette var to muligheter som jeg føler jeg virkelig kan stå inne for. Fokus på kvinner og secondhand kjøp/salg aka miljøvennlig mote. Håper dere liker!

Ønsker alle en fin helg ♡

8 comments

  1. Høres ut som flotte samarbeid du har inngått:) spent på fremtidige konkurranser og fokus på kvinner:) Håper du får en super helg Luisa:)

Legg igjen en kommentar

