Tenk å kunne leve av å nyte

20130403-125348.jpg

20130403-125216.jpg

20130403-125229.jpg

20130403-125301.jpg

20130403-125321.jpg

20130403-125401.jpg

Ingredienser: Kjekk mann, skatten Chaplin, kjærlighet, kyssing, deilig mat, sol, latter, påskekrim, frisk luft, strand, vakre omgivelser, familie, venner, hip hop, bållukt, bølger, is, hjemmelaget marsipan, hytteliv, pledd, påskenøtter, lammestek, skog, fjell, hav, eplepai, levende lys, varme, frihet og ren nytelse.

Håper dere hadde en fin påske ♡

@luisafernandadelmar

20 comments

  1. Høres ut som de perfekte ingrediensene ❤ Påsken min har også vært veldig, veldig fin med mange av de samme ingrediensene 😉

  2. Høres sånn passe perfekt ut;) Ingen tvil om at du har kost deg iallefall! Fint med fri med god samvittighet og å være hjemme en tur så klart! På en måte virker det lenge fra jul til påske, men tida går samtidig veldig fort

  3. RE: Man skal helst ikke begynne for tidlig nei, men bruker stort sett ikke noe annet enn øyekrem i perioder hvor jeg er ekstra sliten, og gode ansiktsprodukter, men tenker nok at jeg kommer til å begynner med Restylane når rynkene blir for fremtredende. Hos røykere kommer de tidligere, og jeg kan ikke si at jeg har vært den flinkeste til å ta vare på huden min i ung alder. Ser allerede spor som har satt seg(arr) som jeg mest sannsynlig kommer til å ta laser eller noe annet for å redusere! Muskelbalsamen kan du lese mer om her http://neofolgeroe.no/produkter/produkter_villmark.html Og sikkert sende en mail å høre hvor i landet de selger den. Hun på spa avdelingen (Pers Hotel) sa at man bare kunne sende en mail til henne eller til Neo så sendte de deg en i posten, men litt usikker på om man må på hudpleiesenter for å få kjøpt det:)

Legg igjen en kommentar

