Solen skinner og jeg elsker..

Ja, jeg vet, det er mandag. Man skal liksom ikke boble over av lykke og kjærlighet en mandags morgen, men noen ganger kan man faktisk ikke styre det selv. Jeg sitter her og spiser frokosten min, hører på P3 morgen og skal snart ut på morgentur med Chaplin. Livet er fint, det er sikkert iskaldt ute, men jeg ser at det som smått begynner å lysne. Tenke seg at for et par uker siden gikk vi morgentur i mørket. Det er (snart) vår!

Jeg våknet ikke med dette humøret altså. Selv med 7 timer søvn ville jeg krølle meg enda mer inn i dyna og bli liggende, ikke helt unormalt da klokken viste 05:30. Men så, noen få ord snudde på alt. «Så fin du er», sa han. Åh, er jeg? Jeg elsker han.

Og jeg elsker..

.. å lese fine og reflekterte artikler på Oh Chérie

.. at min aller beste Kathy og kjæresten hennes kommer hjem om mindre enn en måned

.. at jeg skal henge med fine venninner i kveld

.. at det er mindre enn to uker til påskeferie

.. masse mer, nå må jeg løpe og la dagen begynne!

Ha en fin mandag ❤

12 comments

  1. Jeg synes også mandagene er fine, jeg!! MYE bedre enn torsdager iallfall!!! (Og OhCherie er amaziiiing!!)

  2. Det er så fantastisk når man FAKTISK bobler over av nettopp energi og glede på en mandag!!! Det er jo det perfekte utgangspunkt for en fantastisk uke!! 😀

  3. Hvordan kan man la være å være glad og fornøyd på en mandagsmorgen, når livet er så fint? Høres ut som en herlig flott start på uken! Så skjønn han mannen din er. Sukk.

Legg igjen en kommentar

