Jeg har ikke glemt

DSC03798

Jeg har bare ikke hatt tid. Jeg har ikke hatt krefter..

De siste to ukene har gått i ett! Det føles som om jeg nettopp kom hjem fra Oslo, samtidig som det føles som en liten evighet fordi det har skjedd så innmari masse. Det har vært supertravelt på jobb, jeg har vært på møte, hatt masse gøy med kjæresten og venner og så ble jeg syk da. Er ikke det typisk? Begynner heldigvis å bli frisk nå. Beinet mitt er fortsatt ødelagt så det har vært lite trening bortsett fra turer med Chaplin, derfor har jeg ikke lagt ut treningslogger, satser på å være tilbake for fullt neste uke.

Jeg satser også på å få lagt ut postene jeg har begynt å skrive. Gleder meg spesielt til å dele fine Oslo-opplevelser med dere.

Håper jeg at dere har hatt det fint i det siste ❤ God helg!

6 comments

Legg igjen en kommentar

