Vixen Blog Awards

Nå er jeg hjemme igjen fra Oslo! Jeg kom strengt tatt hjem i går, men etter to hektiske døgn i Oslo trengte jeg litt tid til å puste ut. Okey jenter og gutter, jeg starter med Vixen Blog Awards siden det var hovedformålet med turen. Og dere gleder dere vel til å høre om kvelden, eller tar jeg feil?

Etter en dag med shopping og deilig spising gjorde jeg meg klar til VBA. Jeg var spent, jeg gledet meg, jeg smilte innvending. Antrekket for kvelden fant jeg i klesskapet, valget falt på en kjole fra Mexx som jeg bare har brukt to ganger selv om jeg har hatt den i over tre år. Fargene er nydelige, stoffet er himmelsk og uttrykket er veldig meg, boheme chic. Haha, snakk om å forhøye meg selv, men det er slik jeg føler meg når jeg har den på. Skotøyet ble enkelt og greit mine trofaste skoletter fra Vagabond, dere vet, foten min har ikke vært i sin beste form så da kunne jeg ikke gå for noe vågalt og skyhøyt. Smykket er julegaven fra kjæresten, armbåndet er fra Mono & Me og neglelakken er fra Essie. Så vet dere det.

Jeg rakk ikke å komme meg på vorset på The Thief, men rett før syv sprang jeg til trikken, gikk av på Aker Brygge og ankom Latter bare noen minutter senere. Jeg så et par kjente fjes, men valgte å vente utenfor på en liten gjeng med fine jenter som jeg skulle møte. Endelig dukket to av mine absolutte favoritter, Marieog Sara,opp sammen med koseligste Iselin som jeg hang med resten av kvelden.

Jakken var trygt plassert i garderoben, minivinflasken med rosa sugerør var godt plassert i hånden og jeg hadde allerede møtt allslags vakre jenter som jeg bare hadde sett på bilde til nå. Jeg vet ikke om jeg skal namedroppe alle for jeg var så heldig å få hilse på sånn ca hele Bloglovin-listen min. Og alle var så utrolig fine og hyggelige, dere aner ikke!

Kjendisene begynte å strømme på, fotografene knipset ivrig, likeså gjorde bloggerne. Vi smilte, poserte, pratet høyt og lo. Så startet showet og vi satt på første rad, ja hvis man ser bort fra de 4-5 fotografene som satt rett foran scenen. Jeg satt med Iselin, Linn, Mira, Chioma, Kaja Marie, Karoline og Maja, og gjett om dette er jenter som kan lage liv? Oh yes.

Okey, så namedroppa jeg likevel. Og da kan jeg vel ta resten av de fine jentene jeg fikk hilst på. Hver og en av dem fortjener fine ord, snakk om en gjeng med koselige og inkluderende jenter. Snille og vakre Julie, festglade Caroline (som hadde en av de fineste kjolene), fineste Hilde, herlige Barbro, nydelige Celine og Viktoria fra IntoDust, smellvakre Cathrine og rett før Sara (tenk at jeg tok følge med fineste Sara!!!) og jeg skulle smette ut dørene fikk jeg gitt en klem til Årets Blogger Camilla.

Nå har dere kanskje fått mentale bilder av kvelden min, men frykt ikke, her kommer det noen visuelle inntrykk.

IMG_2427Mira og meg

Vixen2

Chioma og meg (bilde lånt av Chioma)

IMG_2431Hånden til Linn, Mira, Chioma og Karoline (Fashiondelirium)
IMG_2435

Iselin og meg

IMG_2448

Kveldens konferansier, Lise Karlsnes

IMG_2451

Prisutdeler Mariann Thomassen

IMG_2456

Stylezebra ble kåret til Årets Nykommer, hun takket spesielt Marie Nord ❤

IMG_2458

Og Marie (som var superhot i nude kjole) ble selvsagt glad!

IMG_2462

Stian Holter og Nina Jarebrink deler ut pris

IMG_2469

Nydelige Tina Maria som ble kåret til Årets Internasjonale Blogg

IMG_2470

Stella Mwangi looking awesome!

IMG_2478

Amelia Lily

IMG_2484

Signy Fardal og Facehunter

IMG_2497

Lise Karlsnes etter kjoleskiftet

IMG_2500

Camilla Pihl aka Årets Kjendisblogg

IMG_2517

Charlotte Thorstvedt looking good as always

IMG_2521

Ikke like rolig når man blir kåret til Årets Blogger og vinner en bil, lykke til med lappen Camilla!

IMG_2532

Folkets Favoritt – Voe

IMG_2537

Finalistene!

Jeg fikk ikke så gode bilder av alle vinnerne, men her er listen over alle Vixen-vinnerne.

Sånn, nå har dere fått en god dose VBA. Jeg er så glad for at jeg fikk reist i år, at jeg fikk hilst på alle de flotte jentene og at kvelden var så mye bedre enn jeg hadde forestilt meg, og jeg trodde den liksom bare skulle bli «bra» 🙂

22 comments

  1. Ser ut som du hadde en kjempefin kveld. Synd jeg ikke fikk vært der, men vi ses nok en gang:) Artisten som sang heter Amelia Lily(kom på 3.plass i siste xfactor) Digger hun!! Hadde virkelig håpet Ulrikke Lund skulle vinne årets moteblogg, litt rart, men er jo mange andre flinke også som må få sjansen 😉

  2. Virker som en kjempefin kveld! Så fin du var, nydelig farge på deg! Ikke helt forstått hvordan det funker jeg, må man ha invite for å dra eller kjøper man billetter?

    Sv/ Tusen takk! 🙂

  3. Så bra at du har hatt en toppers helg, at VBA var vellykket og at du koste deg masse, Gøy at kvelden ble såå vellykket når du hadde dratt så langt for å oppleve det. Og heldig du som har truffet dine favoritter i bloggverden, det er mange jenter rundt om i Norges land som jeg og kunne tenke meg og truffet in real life:)

  4. Hehe sikkert litt av hvert å se der da=) Morsomt med slike annerledes, og sikkert ekstra spennende for deg som ikke kom deg dit i fjor. Og såå kjekt å møte kjente fjes sikkert! Takk for nye å sjekke ut;)

  5. Tilbaketråkk: Hallo 2014! | la Mar

Legg igjen en kommentar

