Frøken Ulykkesfugl

20130215-102350.jpg

Dere gjetter aldri hva som skjedde med meg i morges, eller kanskje dere gjør det for det er litt typisk meg. Jeg datt. Venstrebenet mitt verket sånn, jeg fikk lyst til å skrike. Min fineste Chaplin passet på meg helt til mamma og pappa hentet meg, kjæresten var underveis. Og plutselig satt jeg i en rullestol på SUS igjen. Etter undersøkelse og røntgen ble det fastslått at ankelen er i orden, fikk bare en kraftig forstuelse. Kneet er verst, for å være ærlig er det helt jævlig. Det ble ikke tatt noe MR da det er for tidlig å se noe, men en liten trøst er at jeg ikke fikk særlig hevelse, et godt tegn sa legen. Så forhåpentligvis blir det bedre (fort) og så kan resten av dagene gå som planlagt, i alle fall sånn noen lunde. Hva som skjer med treningen min tør jeg ikke å tenke på..

Men nå skal jeg drikke en deilig smoothie som verdens snilleste kjæreste har laget til meg, putene fra ankelbruddet er funnet fram og jeg sitter i samme spot som sist bare i en ny sofa. Hahaha, livet dere, skulle ikke vært mulig.

Håper dagen deres har vært ti tusen ganger bedre enn min ❤

16 comments

Legg igjen en kommentar

