Oss to, Oslo

20130213-091612.jpg

Om bare fire dager gjenforenes vi, og det med en helt annen hensikt enn tidligere. Jeg har ikke tellingen på hvor mange ganger vi har møttes, men jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger det har handlet om fornøyelse. I to døgn skal vi kose oss. Jeg skal utforske deg og oppdage nye kriker og kroker. Jeg skal også gjenforenes med fine venninner og møte noen nye. Jeg gleder meg, Oslo!

Nå kjære leser, fortell meg hva du mener jeg MÅ gjøre når jeg er i Oslo. Jeg har litt planer, men har selvsagt noen timers til overs som skal brukes til shopping, spising og andre opplevelser.

18 comments

  1. Det er så mye som står på Oslolista at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne en gang=) Blir sikkert fylt opp good uansett. Kos deg!

  2. Spis parmapizza på Villa Paradiso på grunerlökka. Går trikk fra jernbanetorgetsom stopper like ved resturanten. Ellers kan du jo gå innom hotellet the thief på Tjuvholmen og ta et shoppingkart som Camilla Pihl har lagd 😀

  3. Kos deg masse 🙂
    Jeg bor i Oslo, så føler ikke jeg må gjøre all verden. Men da jeg ikke bodde her, så var det alltid shopping, fridays og/eller egon. Men nå som jeg bor her, så har jeg heldigvis opplevd litt mer spennende spisesteder og cafér 🙂

  4. Astrup Fearnley, Velouria Vintage, Fuglen kaffebar, drinker på No.19, Carven sikling på Freudian Kicks, Givenchy sikling på Høyer Eger, lunsj på Fresko, middag på Dinner. I can keep on going… 😉

    Kommer du på Vixen Blog Awards?! 😀

Legg igjen en kommentar

