Sommerdrøm

20130209-100822.jpg

Det er så mye jeg vil gjøre, så mye jeg vil oppleve, så mye jeg vil se.

I dag drømmer jeg om å..

.. vasse langs strandkanten, hånd i hånd med mannen jeg elsker med solen i ansiktet og sand mellom tærne.

.. danse med hendene i været midt i en klyngen av glade mennesker som beveger seg i takt med deilige toner.

.. ta på meg små sko, en lett sommerkjole og spise iskrem mens jeg trasker rundt i sommerkledde gater.

.. campe på terrassen med anlegget på full guffe, en fin bok i hendene og knall rosa smoothie i glasset.

.. gå på tivoli, vinne bamse og ta huskekarusell som får magen til å kile på en god måte.

Jeg drømmer om en barnslig, romantisk sommer

17 comments

  1. ååårh sommerdrøm:))

    //Litt treg med å svare deg, men det ble 11 dager offshore, også blir det en tur ut igjen i morgen en ukes tid bare.

  2. Lengter til sommeren jeg og ❤ Er noe eget med sene sommerkvelder og å dyppe tærne i kaldt Norges vann som bare gjør at jeg blir glad bare av å tenke på det 🙂

Legg igjen en kommentar

