Klokken tikker, tiden går..

20130131-052733.jpg

Plutselig må du løpe. Du orker ikke.

Et lystig «Hei» møter deg i det du titter forvirret rundt deg.

«Hade, jeg må løpe» forter du deg å si før du smetter gjennom døren.

Vi har alle et eget forhold til tiden. For noen går den altfor fort, for andre går den sakte. Noen dager vil man bare skal gå over, andre skulle man ønske varte evig. Det øyeblikket da han tittet dypt inn i øynene dine uten å si noe som helst, men du var aldri i tvil om hva han tenkte. Når du tar på deg skoene om morgenen, til akkurat samme klokkeslett hver eneste dag. Tiden er litt som politikken, den er over alt, den styrer det meste uten at man tenker over det.

Det er ingen hemmelighet at hverdagen min har forandret seg, det betyr at tiden min også blir disponert på en helt annen måte enn for bare et par uker siden. Over halvparten av dagen går til jobb, resten til meg. Energi nivået begynner å komme seg, neste uke får jeg kanskje skrevet oftere her på La Mar. Det håper jeg. Noen ganger må jeg bare stoppe opp og faktisk minne meg selv at jeg har blitt voksen for f**ck’s sake! En ny og deilig tid. Det beste er at man ikke forandrer seg så mye, i alle fall ikke denne jenta. Jeg synger fortsatt altfor høyt i garasjeanlegget, til min kjærestes forkleinelse (man kan ikke kaste bort den akustikken på hvisking ass). Samtidig blir man moden, ansvaret som før virket så skummelt faller helt naturlig å ha.

Og klokken tikker, tiden går. Så er det plutselig fredag og februar!

Ha en nydelig helg ❤

24 comments

  1. Alt kan fort bli snudd på hodet når nye ting og rutiner dukker opp. Heldigvis blir man som regel vant til det også da=) Haha, hadde vært morsomt å sett deg og typens reaksjon når du tar av med synginga!

  2. Ååååh, det er det søteste armbåndsuret jeg har sett! Håper tiden begynner å spille på lag med deg etterhvert – alt går seg til, heldigvis, selv om fritiden og overskuddet kan forsvinne i perioder. St på!

  3. Flott innlegg:) Sant at alle har sitt eget forhold til tid! 🙂

    SV;Helgen har blitt nytet med masse god mat og familiekos! Håper du hadde en super helg!

Legg igjen en kommentar

