Kjærleik til fredager

IMG_2408

Jeg har funnet en ny kjærlighet, eller funnet tilbake til en. Og jeg skriver kjærleik fordi jeg syns nynorsk er så fint. Jeg har alltid elsket fredager, men etter mangfoldige år som student har det ikke vært det samme. Fredagene har vært fridager (les: studiedager) og jeg har som regel brukt dem til å trene, gjøre husarbeid og glede meg til helg med kjæresten min. Åh, fredager!

IMG_2417

I dag fant jeg tilbake til fredagskjærleiken som jeg hadde på videregående. Den deilige følelsen av å ta helg etter fem dager med hardt arbeid. Og når jeg tenker meg om så har man ikke særlig helg når man er student. Pensum, oppgaver og eksamen ligger alltid og lurer. Men i dag tar jeg helg helt på ekte. Første uke i ny jobb er unnagjort, jeg trives usannsynlig godt og nå er jeg helt kake.

Mmmmm, fikk veldig lyst på kake…

Nå jenter og gutter, håper uken deres har vært bra og at helgen blir enda bedre ❤

24 comments

  1. Fredag er min kosedag – uten tvil, fra morgen til kveld. Slik har det vært lenge…. Gratulerer med ny jobb – gøy å finne sin plass og trives godt etter en uke!

  2. Fredag blir noe annet når man er student ja. Nå bruker jeg som regel fredagskvelden på å lade batteriene. Koser meg litt med noe god mat og legger meg egentlig ganske tidlig. Så jeg er klar for helga, hehe=)

  3. Tilbaketråkk: Hallo 2014! | la Mar

Legg igjen en kommentar

