Lørdag

IMG_2388IMG_2389IMG_2393IMG_2395IMG_2397IMG_2402

IMG_2403

Med mamma trasket jeg opp og ned i de brostensbelagte gatene. Vi tittet litt her og der, nøt solstrålene som trengte seg mellom husene og drakk meksikansk kakao og cappuccino på Sjokoladepiken i Fargegaten. Vi ble helt betatt av tutu-skjørtene og tåspisskoene i danseforretningen, og lot nesten alle salgsvarene henge i fred og falt for vårens nyheter fra by Malene Birger på Høyer. Jeg elsker alle de fine tårnene man ser hvis man vender blikket oppover. Jeg drømte om å bo i et slikt da jeg var liten. Fant forresten en fresh genser fra Ganni på 60% salg, det er så typisk av Nola å gjøre slikt mot meg. Jeg elsker Nola! Det var så vidt jeg rakk en kort cardioøkt før treningssenteret stengte. Og gjett hvem som hadde satt en saftig skinkestek i ovnen mens jeg var borte? For en mann ❤ Så tok jeg på meg den freshe genseren og dinglende ørepynt, og plutselig satt vi i et nydelig trehus midt i sentrum med gode venner og masse deilig musikk. Elin har fylt sitt fine hus med allslags skatter, jeg forelsket med spesielt i bildeveggen over sofaen som jeg selvsagt måtte poste på instagram (sjekk: luisafernandadelmar). Hvis det er slik lørdagene i 2013 blir så kan jeg nesten ikke vente på resten.

Håper dere hadde en fin lørdag og at søndagen blir minst like bra 😉

44 comments

    1. Ikke sant? I love it! Og nå ser jeg at det var du som var på jobb på Nola! Jeg var så usikker, og siden det var så travelt så ville jeg ikke plage deg med å spørre osv hehe, men neste gang skal du få en real hilsen og litt bloggprat 😉

  1. For en bra lørdag. Jeg fikk meg endelig en etterlengtet hvilehelg. Vi dro og shoppet masse fint til junior og så dro vi på Skeidar og Living og prøvde ut nye senger. Før vi kollapset i vår egen seng og så episode etter episode med White Collar til et par class alkoholfri Chardonnay. Perfekt! 🙂

  2. Tilbaketråkk: Hallo 2014! | la Mar

Legg igjen en kommentar

