I parken

IMG_2384

Stavanger er ikke så aller verst, spesielt ikke når solen skinner. Det er kanskje ikke Paris, men jammen ikke så langt unna. Sånn utseendemessig. Gårsdagen var ingenting som onsdagen og det var trolig medisinen som gjorde meg så fjern. Men i går var jeg her igjen. Våken, glad og klar for alt. Midt i treningsøkten fikk jeg en uvirkelig god og rar nyhet. Etter å ha stelt meg og gått en tur med Chaplin puttet jeg kameraet i vesken og satte meg på en buss. Solen lyste opp hele byen og jeg visste at det hadde vært synd om jeg ikke fanget noen av de vakre omgivelsene mine med mitt kjære kamera. Sorry iPhone, men du strekker ikke alltid til. Jeg knipset et par i byparken før jeg møtte min fine venninne.

Jeg skal knipse oftere. Og som i går skal denne dagen nytes. Livet kan ta vendinger i blant og da gjelder det å nyte de fine øyeblikkene før alt blir forandret. Til og med når vendingen er en god en. Noe den forhåpentligvis er.

22 comments

  1. Våken og glad, ingenting er bedre enn det:) Stavanger er jo en så koselig by, og jeg kunne gjerne bodd der selv.. faktisk holdt jeg på å flytte dit på ca 6 år siden. Eller egentlig første gang jeg skulle flytte dit som 18 åring var for å gå på skole, men kom ikke inn på linjen jeg ville inn på.. men livet gikk videre og den dag idag syns jeg det bare er bra at jeg ikke kom inn:) men på et senere tidspunkt holdt jeg også på å flytte, og jeg letet opp og ned for å finne en leilighet jeg skulle kjøpe… så kom det en mann da,,… og jeg kom aldri så langt, hehe:)

    håper du får en kjempe duper fin helg:) fordi du fortjener det!:)

  2. // ikke så stas med smerter nei, men er bare når jeg belaster halebeinet/ryggen med vekter at det gjør skikkelig vondt, men får se det litt an og evt få sjekket det opp om det ikke blir bedre.
    Lørdagen så langt har vært like bra som dagen igår, og jeg er fortsatt høy på koffein, ikke bare bare å løpe rundt som en duracall kanin heller.:)

    Ønsker deg en kjempe fin lødag:)

Legg igjen en kommentar

