2012 vol. 2

20130102-153944.jpg

April
Det ble ikke så fryktelig mye blogging våren 2012 siden jeg hadde det veldig travelt med eksamenslesing og bachelorskriving. Men det ble tatt en del bilder og her er et knippe. I april hadde verdens beste venninne Kathy og verdens beste mamma bursdag, på samme dag til og med. Vi hadde en helt ubeskrivelig fin påskeferie på fjellet med kjæresten og Chaplin. Vi gikk på ski, hadde koselige kvelder foran peisen og spise masse god mat. Det ble masse trening og jeg skrev om min livsstilendring og motivasjon og om hvordan det er å trene med pulsklokke. Jeg fikk ny lommebok og iPhone og spiste masse god og sunn mat. Dagene ble lysere dager og luften ble mildere, vårgarderoben ble tatt fram og til og med utvidet.

20130106-114704.jpg

Mai
Mai startet med arbeidernes dag og to dager etterpå hadde jeg og foreldrene mine 23 års jubileum i Norge. Synnøve og jeg leverte bacheloroppgaven og jeg så fram til en deilig sommerferie. Men først måtte vi feire en av de fineste dagene i året, nemlig 17. mai! Og vi hadde en uvanlig og fin feiring av nasjonaldagen. Vi nøt sommerværet til det fulleste selv om det også måtte noe pensumlesing til. Mai bestod av hyttekos, sol, terrassekos og vakre omgivelser.

20130106-121407.jpg

20130106-123223.jpg

Juni

Nå er det lenge siden sist gitt! Jeg kan med et smil om munnen fortelle dere at jeg har kost meg glugg ihjel med sommerferie, og det har jeg store planer å fortsette med. Jeg har nesten hatt det like travelt de siste ukene som jeg hadde før siste eksamen, men med helt andre ting for å si det sånn. Jeg har vært med fine folk, vært på babyshower, gått lange turer med Chaplin, vært på hyttetur, grillet og i skrivende stund sitter jeg og soler meg for nå har sommerværet kommet tilbake! Liker at dette bare er starten på en ferie som ser ut å bli alt jeg ønsker meg.

Det er ca 1 år siden livet ble snudd på hodet, og det gjør på en måte vondt å se tilbake på det. Men det er også utrolig godt å se at jeg og min kjære har taklet det hele med en uant styrke. Noen greide nesten å ødelegge alt, men vi lot det aldri komme til det, og nå, et år etter, er livet vårt vakkert som aldri før. Jeg er så takknemlig for det, og for alle de fine menneskene vi har rundt oss som gjør tilværelsen enda rikere.

Jeg håper dere koser dere masse hvor enn dere er og hva dere fyller dagene med! Dere fine som er innom hver dag, dere som legger igjen fine ord og dere som har blitt som venninner som jeg aldri har sett i levende live, men som er med meg både her og der. Jeg liker dere!

iPhonen er med meg over alt, så det blir nok ikke ferie fra Instagram, følg meg der for små hverdagsdryss. Jeg heter luisafernandadelmar. Nå tar jeg ferie fra bloggen og ønsker dere en fin sommer ❤

En blogpost fra juni som beskriver hvordan juni var. En fin måned, siste eksamen ble unnagjort, sommerferien startet for fullt og vi dro avgårde til mitt kjære Colombia.

9 comments

  1. Ble mye bachelorfokusering for min del også, men så godt å bli ferdig 😀 følger deg på instagram nå 🙂

  2. ser ut som du koste deg!

    sv: humøret er litt so and so, ble ranet for to dager siden saå hade bra til mbmj lommebok, ray bans, bank kort og alt det der…tydeligvis sånn Milano ønsker tilbake surpomper 😛

Legg igjen en kommentar

