Det nye året

20130103-184054.jpg

Du og jeg kysset, vi klemmet venner, drakk rett fra flasken med boblende prosecco og ropte i kor. Rakettene spratt opp over hele byen, himmelen var vakker og fargerik. Gleden og nostalgien brant i brystet, det føltes fint. Litt sørgelig og, men mest fint.

Slik var mine første minutter i 2013. Jeg hadde en fin feiring av fjorårets siste dag og det nye årets inngang. Vertskapet hadde laget deilig reinsdyrmiddag og hjemmelaget is med varme bær. Vi spiste, pratet og lo. Så ble det et helt nytt år og festen fortsatte til langt på natt, eller tidlig om morgenen, alt etter som.

Nå er jeg klar for å ta fatt på det nye året. Jeg håper det blir et bra år. Jeg er klar for alle utfordringene, hverdagen, det fine jeg ser fram til og skuffelsene som sikkert også kommer. Ingenting er perfekt, men det gjør ingenting så lenge det er mye fint som veier opp for skuffelsene. Og jeg tror dette året vil innholdet mye fint.

Jeg håper dere hadde en fin feiring, og at det nye året bringer lykke og kjærlighet til alle ❤

17 comments

  1. Så fin post og så fint skrive Luisa – ønsker deg eit kjempe fint nytt år. Ja, det er mitt mål også, holde meg til dietten min og å komme meg i meir aktivitet no når kneet blir bedre og eg kan kaste krykkene! 🙂

  2. Reinsdyrsmiddag hørtes spennende ut! Hos oss ble det kalkun med masse godt tilbehør! 🙂 Liker nyttårsmiddagen så ,mye bedre enn alle julemiddagene :p

Legg igjen en kommentar

