2012 vol. 1

20121229-115057.jpg

Januar
Jeg gikk inn i det nye året i min Stine Goya kjole og DIY smykke sammen med fine venner og verdens beste kjæreste. Den kvelden tok jeg igjen 6mnd festing, og det var awesome! Januar var også måneden for bearbeidelse, og jeg hadde virkelig et vendepunkt som gjorde alt mye bedre. Jeg smilte masse, nøt julegavene og hadde det gøy med familie og venner. Eventyret mot et sprekere og sunnere liv fortsatte med masse god trening og god mat. Arbeiderne streiket mot EUs vikarbyrådirektiv og i bloggverden startet en viktig debatt om overforbruk, og jeg bidro med mitt innlegg Good Fashion Sense hvor jeg også kom med 5 tips for mer miljøbevisst motesans.

20121229-154620.jpg

Februar
Dette er min måned, den som gjør at jeg blir ett år eldre. Alltid litt kjip fordi man begynner å lengte fram mot våren, men som regel fin for min del. I år var denne ikke bare lett, det var en del pensumlesing og eksamen. Men så var den også fin da, jeg ble 26, fikk fine gaver, shoppet litt, feiret kjærligheten og tok dere med hjem til oss. Jeg svarte på veldig fine og annerledes spørsmål fra dere, lo meg i hjel av Sh*t Fashion Girls Say og hørte på M.I.A. og Santigold. Vi feiret pappas 50 årsdag og overrasket han med en fin dupeditt.

20121229-212013.jpg

Mars
Startet måneden med å feire 3 år med verdens beste og vi spiste pizza og panna cotta der vi hadde vår første date. Vi fikk gleden av å se utover den nydelige utsikten fra hytten. Så kom den internasjonale kvinnedagen og jeg fikk roser fra min kjære. Chaplin ble 2 år, og han forble like valpete som før. Jeg fikk øynene opp for Azealia Banks og hennes unike sans for mote og musikk. Plan Norge ble 50 år og i den forbindelsen meldte jeg meg på en konkurranse, dessverre ble jeg ikke kåret til Den mest engasjerte motebloggeren, men det gjør ikke noe, jeg fikk spredd et fint budskap og så fikk jeg supermange stemmer og kom på andre plass (tror jeg). Det ble en del instagram, min heltinne Therese Johaug viste en annen side av seg og så var det plutselig påske.

9 comments

  1. Så gøy vri på årskavalkade.. kjempe fin start du hadde på året, herlige bilder – elsker det smykket på første bildet!!

    Sv: Å, takk fine du! Eit riktig godt nytt år til deg og Luisa, kos deg i kveld – klem :))

Legg igjen en kommentar

