Juledagene

20121226-113035.jpg

Juleferie er ikke som andre ferier. Det er travle dager i positiv forstand. Vi ser folk vi er glad i, prater en hel haug og spiser masse god mat. Slik er den for de fleste av oss, skulle ønske alle kunne ha det slik.

Julaften var varm og god, full av fine folk, god mat og fine gaver. Jeg fikk så mye fint, et smykke, to bøker, et ullpledd, en kåpe og andre fine skatter. Den første juledagen fortsatte julekosen med tv-titting på dagen og enda et selskap på kvelden. Den andre juledagen er allerede i gang, nå skal jeg fyke avgårde på trening og i kveld skal vi samle oss med foreldrene våre og lillebror. Med andre ord har vi enda en fin aften i vente.

Håper juledagene deres er fine ❤

16 comments

  1. Å, så fine bilder av deg!! Elsker skjerfet ditt!! 🙂
    Det høres ut som ei koselig jul, sånn som vi og har det – travelt men kjempe kjekt!

    SV: Takk!! 🙂
    Ja, dei ølglassa er kjempefine, no har vi endelig 6stk!
    Teboksen er fra Nille, den er kjempe lekker – fikk den av ei veninne. Løp og kjøp!! 🙂

  2. Juleferien er den beste ferien om du spør meg 🙂 Kost meg masse, selv om jeg klarte å bli smittet av omgangssyken som gikk på jobben på fredagen. Men nå er formen bedre og jeg kan fortsette å kose meg frem til 7.januar 🙂

    Ha fortsatt en god jul og ikke minst en fin feiring i morgenkveld (:

Legg igjen en kommentar

