Happy christmas weekend!

20121221-182043.jpg

Endelig er det helg og juleferie på en gang, og det føles fantastisk! I dag blir det pepperkakebaking og kvalitetstid med min kjære. Førjulstiden er alltid litt travel, selv om gavene var i boks på mandag så blir det lite tid til slikt med jobb, trening, ærender og sosialisering. Ikke at jeg klager, trening er grei avkobling og sosialisering er kos, spesielt når det er med gode venner og en liten søt og hårete valpetass. Fikk skikkelig lyst å gå tilbake i tid til da Chaplin var en liten tass, heldigvis er han fortsatt veldig valpete av seg.

Jeg vil takke dere for at dere er så søte og snille, kommentarene på forrige innlegg varmer utrolig masse. Og så vil jeg ønske dere en nydelig helg! Stor juleklem fra meg ❤

12 comments

  1. Ja det er helt himmelsk å ha ferie og helg på samme tid 😀 Åh jeg har ikke rukket å bake pepperkaker enda, hm. Burde egentlig gjort det.. Kos deg masse ❤

    Du er fin ❤

Legg igjen en kommentar

