Snø!

20121213-223427.jpg

Det mest brukte ordet her i Stavanger for tiden. Hver gang jeg har gått ut av døren i dag, har det vært som å tre inn i et eventyrland. Byen min er fin i de fleste årstidene, og i snøvær er den intet unntak. I to dager har det snødd, den legger seg og den når høyere opp på leggen for hver time.

Det er alltid mye styr når snøen kommer, skulle tro vi glemmer at vi bor i Norge. Men det er mye kos også, spesielt når snøen kommer i førjulstiden. Julepynten man ser når man trasker i gatene blir enda finere, man hører barnelatter rundt omkring i nabolaget og omgivelsene blir eventyrlige. Det må jo bare nytes. Det gjør i alle fall Chaplin!

Husk giveawayen!

6 comments

  1. Snø er noe som hører med julen 🙂 på østlandet har det lavet ned en stund:)
    SV;Nå er herved juleferien startet for min del! Håper du får en fin helg!

  2. Så fine bilder, vakkert vinterlandskap – koselig med snø når eg er inne syns eg.. ikkje så glad i og være ute i snøen derimot. Det er så fint og reint ute når snøen dekker alt.. 🙂
    Håper du får ei fin helg! 🙂

Legg igjen en kommentar

