Slabberas

20121211-102845.jpg

Det er tirsdag og gatene er speilblanke, med andre ord er det ikke en dag for utendørsaktiviteter, i alle fall ikke mer enn de faste turene med Chaplin. Jeg har egentlig nok av ting å gjøre her hjemme og før eller siden skal nok kjøkkenet og klesvasken bli ryddet, men akkurat nå var det ingenting som fristet mer enn å ligge i den gode sofaen under et mykt teppe med padda i fanget og en kopp med mynte-te for å varme meg.

Og hvorfor ikke slå av litt slabberas her? Sikkert noe uinteressant for dere, eller kanskje ikke. Bare fortsett å lese så er det faktisk noe som kan fange deres interesse.

I går ble jeg faktisk ferdig med Øya, så nå sitter jeg her som en fortapt sjel. Er det bare jeg som faller i en bunnløs sorg når jeg fullfører en fin bok? Nå overdriver jeg kraftig, men jeg blir litt sånn tom og vemodig. Jeg er i alle fall klar for å bli fraktet inn i nye eventyr, jeg vet at det sikkert ligger en eller to under juletreet i år, men greier jeg å vente så lenge? Neppe.

Nok om meg. I morgen kommer det faktisk en liten overraskelse til dere, verdens beste lesere! Siden det er jul så vil jeg i det minste kunne gi en av dere en slags liten julepresang, så husk å titte innom i morgen!

PS: stuebordet mitt ligger ute hos Dagens Interiør

9 comments

  1. Hørtes helt nydelig ut Luisa! Jeg koser meg med hjemmeeksamen! Kremt, med et avbrekk her og der selvsagt;p Ja, jeg blir også trist når jeg avslutter en god bok! Noen bøker vil man bare at skal vare evig, og øya er en fantastisk bok;) Jeg blir trist når enkelte filmer er over også, for noen er så koselige og får meg i så godt humør! Så nå gruer jeg meg til en hel serie snart er over, nemlig gossip girl! Det blir så trist… Ha en deilig tirsdag søte du!

  2. Det er speilglatt her også! Farlige greier….
    Det er alltid kos å finne en god bok. Har hørt mye bra om boka «Øya», så det er nok en bok jeg må lese 🙂

    Leste akkurat en bok som heter «Veronika vil dø». Leste den ut på en dag.
    En utrolig bra bok som får tankene til å gå. Anbefales! 🙂

    Ohh, spennende! Skal følge med på bloggen, hehe 😉

  3. Så koselige bilder 🙂
    Eg sitter faktiske også ofte igjen med samme følelse, d er så skuffende når ein er ferdig med ei god bok. og så bare.. what now liksom?! ..eg driver og leser i fifty shades of grey, d er digg og vite at d er to bøker til.. 😉

Legg igjen en kommentar

