These days

20121201-132735.jpg

Magisk tirsdagshimmel. Bøker og appelsiner. Snø og julepynt i Stavanger. Julete stuebord. Morgentur i snøvær. Romantisk lørdagsfrokost.

Ting og øyeblikk som gjør dagene fine for tiden. Jeg elsker at det endelig er desember og at snøen har kommet for å skape ekstra god julestemning. Jeg nyter min første førjulstid uten eksamen på mange år. Jeg smiler når jeg leser alle de fine kommentarene dere har lagt igjen i det siste. Hjerter og klemmer til dere ❤

15 comments

  1. Jøss, ser ut som dere ligger litt foran med julestemninga ja! Men det var jo sagt at snøen så og si bare ville komme sørpå i år også da. Kaldt er det iallefall her nå. En stakkars Rogalending holder på å fryse ihjel ved siden av meg her:P

Legg igjen en kommentar

