This is Luisa, part 4

20121121-102633.jpg

Hvem i livet gir deg mest inspirasjon?

De jeg elsker, modige mennesker, talentfulle folk, stilfulle jenter og gutter.

Hvilken ting har du kjøpt gir deg mest glede (kan jo være alt fra et klesplag til en kjøkkenmaskin)?

Vi pratet faktisk om at sofaen vår er et av vårt beste kjøp, den gamle var ikke koselig i det hele tatt, den nye er perfekt. Her kan vi ligge i hver vår ende og fortsatt ligge i samme sofa, og vi kan ligge i armene til hverandre uten problem.

Hvor er du om 10 år?

Enda et? Åh, da håper jeg at jeg er i det samme fine huset som 5 år tidligere, at barna har blitt eldre og at jeg er en god mamma for dem. At jeg er en lykkelig dame som har oppnådd noen av drømmene, at vi elsker hverandre mer, at jeg har en jobb jeg liker å gå til hver dag og at jeg ler like mye som jeg gjør i dag.

Favoritt reisemål?

Colombia ♥

Hvor mange språk kan du?

Jeg kan 4 språk (norsk, spansk, engelsk og litt fransk).

Hva er den beste matoppskriften du har?

Proteinpannekakene mine er jo det beste jeg vet til frokost så den er jeg veldig fornøyd med. Ellers har jeg en killer Daimkake-oppskrift som jeg har fått av svigermor, oppskrift på arepas (en slags tykk tortilla som er laget av maismel fra Colombia) som jeg har fått av mamma og franske makroner fra Kamilla K.

Hva er de fem fineste tingene du vet?

Å le, det er noe av det fineste i verden, jeg må le hver dag. Å elske noen, å føle seg bra, å få til noe, å bli inspirert. Det var 5 ting, på et vis.

Hvor mange timer bruker du online om dagen?

Det varierer veldig, noen dager bruker jeg veldig liten tid på nett. Da er jeg bare innom og kikker på iPhonen. Andre dager kan jeg sitte flere timer til sammen og surfe rundt på nettet, lese blogger, nyheter, se nrk nett-tv osv.

Favoritt mat?

Colombiansk mat, det er den beste maten jeg vet om.


20121121-101631.jpg

Favoritt sko?

Akkurat nå elsker jeg mine nyeste fra Vagabond. De er mine første hverdagssko med heler siden ankelbruddet. Jeg er også glad i alle Nike skoene mine som jeg bruker til trening, Vans skoene som er en hit om sommeren og ikke minst mine Dr Martens med for som er perfekte til vinteren. Jeg har en del fine heler som jeg liker veldig godt, men favorittene blir nok de jeg bruker mest til vanlig.

Hva gir deg motivasjon til å blogge?

Når jeg føler at jeg har noe å komme med blir jeg mer motivert enn når jeg føler det bare blir svada. Jeg blir også veldig motivert når jeg får fine tilbakemeldinger fra dere lesere, det syns jeg er gøy!

 Follow on Bloglovin

18 comments

Legg igjen en kommentar

