Huset Hartvig

Dere husker at jeg skulle fortelle dere om noen jeg kjenner og deres nye eventyr. Dette eventyret heter Huset Hartvig og er Stavangers nye interiørperle. Forberedelsestiden har vært lang, dere aner ikke hvor mye arbeid som ligger bak en butikk, men min venninne Annette har fått det til. Hun er en superkvinne som har våget å gå for drømmen, med god hjelp fra sine nærmeste står butikken nesten klar for åpningen på torsdag. Flere venner har også vært innom og hjulpet til, inkludert meg. Og da jeg var der sist måtte jeg knipse noen bilder for å vise dere et lite utvalg. Under ser dere altså noen få skatter som dere kan få tak i hos Huset Hartvig. Butikken vil inneholde utrolig mange fine ting fra flere flotte leverandører, dere finner en liste over noen av dem nederst i innlegget.

Det vil også være et spennende utvalg av barnetøy. Her vil funksjonalitet og kvalitet være i fokus, og jeg kan love dere at her er det menge godsaker til de små. Fint, godt, varmt og mykt tøy til små aktive gutter og jenter.

Og sist, men ikke minst kommer Huset Hartvig til å tilby en fantastisk mineral make-up serie fra danske Nilens Jord. Serien har flere testvinnere og prisene er ikke så verst de heller. Jeg har vært så heldig å få prøve ut flere produkter, omtale av disse kommer snart.

Åpningen er på torsdag kl 12:00 på det nye kjøpesenteret, Tasta Senter.

Over ser dere noen utvalgte varer fra Missoni Home og Jonathan Adler.

Klær og interiør fra Lexington

Huset Hartvig på Facebook!

Noen leverandører: Voluspa, Ver de Terre, MarMar Copenhagen, En ❤ Fant, Lexington, MissoniHome, Jonathan Adler, Okker-Gokker, FUB, Nilens Jord, Therese Sennerholt, Walther&Co, Canada Goose Home, Lisbeth Dahl, Durance, Compagnie de Provence.

Follow on Bloglovin

21 comments

  1. Ser ut som en kjempefin butikk! De Missoni-putene er bare sååå fine. Lykke til med åpningen til Annette, jeg hadde tatt en tur innom hvis det ikke var for at det er en smule langt unna 😉 Men hvis jeg er i Stavanger en gang 🙂

  2. Tilbaketråkk: Nilens Jord « la Mar

Legg igjen en kommentar

