When Something Ends

Dere vet når du kjenner at en liten forkjølelse bare ligger og ulmer, men den slår aldri helt ut. Eller når du går ut av døren og har iskalde fingre innen du ankommer busstoppet. Finner fram det store gode, varme skjerfet og så er det egentlig fortsatt litt for varmt. Man blir kald og klam om en annen. Det er mørkt som natten når klokken nærmer seg syv, og når det endelig lysner merker du at du går og vasser i blader i allslags gule nyanser. Dét er høsten det.

Og slik går nå dagene. Men høsten er også på mange måter en begynnelse på noe nytt. Et skoleår, siste halvdel av året, starten på den kalde tiden, nye klær, nye prosjekter. Om noen dager starter et nytt eventyr for noen jeg kjenner, men det skal jeg fortelle dere om siden. For nå ønsker jeg dere en fin helg med en sang som jeg startet å elske denne høsten.

5 comments

  1. Kjenner meg godt igjen der ja. Kald, klam, eller begge deler! Nydelig sang, var det hun som var på senkveld i går!? Ja, det må det værre, kjenner igjen slik en spesiell stemme! Masse god helg til deg! 🙂

Legg igjen en kommentar

