Luisa, who?

De som følger La Mar på Facebook har fått med seg at det skal bli mer aktivitet her fremover. Jeg lover ikke at jeg skal blogge hver dag, men litt oftere enn det jeg har gjort de siste månedene. Sommeren er over for lengs og det er tid for en ny epoke. Det er det som er litt fint med en blogg, den er ikke statisk, den utvikler seg hele tiden, det ser vi hos de fleste bloggere.

Jeg vil markere den nye epoken med en aldri så liten spørsmålsrunde. Kanskje det er noen nye lesere der ute som ikke kjenner meg noe særlig, kanskje dere trofaste som har vært med en stund lurer på hva som skjer med meg. Dere kan spørre om hva dere vil, så skal jeg svare dere så godt jeg kan.

Det blir en liten tvist denne gangen. Det er nemlig en av dere som kan stikke av med en liten gave som jeg har plukket ut fra Nord Design. Spør meg og bli med i trekningen av et Mono & Me Cross armbånd (valgfri farge) og en pakke Blax hårstrikker (valgfri farge).

AVSLUTTET

20121016-211906.jpgBilder: Meg og Synnøve fra Nord Design

Bring it on ❤

 Follow on Bloglovin

21 comments

  1. Spennende 😀

    Hva er dine sterke sider?
    Og dine svake?
    Hva er det du har oppnådd som du er mest stolt av?
    Hvem er de 5 personene du tilbringer mest tid med?
    Hvilke råd vil du gi til deg selv for 3 år siden?
    Hva er dine største mål nå?
    Om jeg skulle bakt en kake til deg nå, hvilken skulle jeg bakt?

    😛

  2. Spørsmålrunder er alltid kjekt å ha:)

    Hvordan ser en hverdag hos deg ut nå? (f,eks hva er en typisk dag i livet til luisa:) )
    LIker du å strikke? Eller har noe andre hobbyer?
    Hvem vil du si har formet deg som person? (familie,venner eller?)
    Hvor gammel er Chaplin? Hva slags rase er han?
    Har du planer om å satse fullt på politikk ?
    Hvordan vil si si klesstilen din er?
    Bruker du ofte biblioteket der du bor?
    Litt random spørsmål,men tror du papir bøker er på vei ut ettersom e-bøker kommer stadig mer på marked?
    Hvis du skal kose deg skikkelig en helg hva pleier du å gjøre?
    Er du sports interessert?

  3. Hva er din favoritt blogg?
    Hvem i livet gir deg mest insirasjon?
    Hvilken ting har du kjøpt gir deg mest glede (kan jo være alt fra et klesplag til en kjøkkenmaskin det….)
    Hvor er du om 10 år?
    Favoritt reisemål?
    Hvor mange språk kan du?
    Hva er den beste matoppskriften du har?

    Ha en flott torsdag kveld 😉

  4. Det var da snilt å skulle gi bort noe også, og det ved at vi får tilfredsstilt vår nysgjerrighet 😉
    Hva er planene dine for høsten og året som kommer?

  5. Har ingen seriøse spm – har lest de tidligere rundene 😉
    Men: skjerfet i innlegget under, er det det fra Acne?
    jo, litt mer seriøst: har du gjort deg noen tanker om å få barn? (tror du og B hadde fått en usannsynlig søt baby) ;D

    haha, hilsen «mamma-bloggern» ;D

  6. Spennende;) Har selv hatt en lang pause fra bloggen min, men håper jeg snart kommer inn i bloggingen igjen;p

    Jeg lurer på hva du jobber med? Nå som du er ferdig å studere!

    Er veldig glad for at du skal begynne å blogge mer, for jeg liker bloggen din så godt;))

  7. Tilbaketråkk: Instalately « la Mar
  8. Hvis du kunne värt statsminister for en dag hva ville du endret på?
    Ditt beste barndomsminne?
    Ett ord som beskriver deg.
    Visste du fra du var liten hva du ville bli når du ble stor?
    Hvilke tre ting ville du tatt med ut av huset ditt om det begynte å brenne?

Legg igjen en kommentar

