Kon-Tiki

20120905-080543.jpgI går var jeg og så Kon-Tiki på kino med kjæresten og et vennepar. For en film! Utrolig spennende, fin og morsom film med gode skuespillere og fascinerende scener. Thor Heyerdahl var en tøffing ass, og tenk at mamman min har truffet han.. *misunnelig*.. Kompisene hans var ganske rå de også. Vi vet alle at filmskaperne har tatt seg friheten til å pynte på sannheten med ekstra spenningsmomenter og fiktive karakterer med ekte navn. Å skape spennende scener var kanskje ikke så dumt, men Kon-Tiki-ferden er i seg selv noe av det mest spennende jeg vet om, så for min del kunne Herman Watzinger vært seg selv. Men jeg elsket filmen og jeg skal ikke si så mye mer om den, bortsett for at jeg anbefaler den på det sterkeste!

Ja, og slik så jeg ut i går. Høsten er her, det er ikke vits å late som lenger. Godt at man likevel kan ha på seg fine skjerf og favorittkjoler. Ha en fin onsdag ❤

 Follow on Bloglovin

12 comments

  1. Jeg også – liiikte den! Men at rollene ikke var HELT som på ekte gjorde ikke så mye for min del – selv om Raabye var (og er) en av de lokale heltene!

  2. Har kjempelyst til å se Kon-Tiki! Jeg har også hengt meg opp i at de har endret på karakteren Herman Watzinger. Det er i grunn ikke helt verdt når det får så mye kritikk, eller kanskje de ikke fant en skuespiller som kunne tolke rollen slik den opprinnelig var :O. Uansett, så moro at mammaen din har møtt han sjølveste. I hvilken anledning var det? 🙂

  3. Den filmen vil jeg også se – på kino! Når man trenger barnevakt er det ofte så mye lettere å vente på dvd’en.

    Men du, jeg må bare få lov å si Wow! – så flotte legger! Treningen gir virkelig synlige resultater! Flinke du!!!!

    klem 🙂

Legg igjen en kommentar

